House stawia na BYCIE SOBĄ TU I TERAZ. Nowa jeansowa kolekcja pozwala wyrazić siebie i czuć się komfortowo. Kampanii towarzyszy także akcja charytatywna na rzecz Fundacji
Atalaya, która wspiera młodych ludzi wchodzących w dorosłe życie. Denim Days startują już 10 września.

Każdy jest wyjątkowy i nosi jeans na swój niepowtarzalny sposób, dlatego w sesji zdjęciowej, promującej kolekcję, wzięli udział modele o różnych typach urody. Zdjęcia zostały urozmaicone o hasła, będące manifestem różnorodności – zarówno charakteru, jak i jeansu.

Marka na nowy sezon przygotowała szeroki asortyment produktów z denimu. Wśród nich dominują oczywiście jeansy. Kobiety i mężczyźni znajdą tu fasony dopasowane do każdej sylwetki. Wszystko to wzbogacone o najnowsze trendy.

Ponadto projektanci marki stworzyli specjalne T-shirty, które idealnie pasują do jeansu. Kupując jeden z nich można wesprzeć Fundację Atalaya, której House przekazuje 50% przychodu z koszulek. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację warsztatów budowania pewności siebie i kursy edukacyjne. Zapewnią one młodym ludziom pewny start w samodzielne życie. Noś to, co lubisz i pomagaj wraz z House!
Dowiedz się więcej na www.housebrand.com

denim
fot. materiały prasowe House
Poprzedni artykułMama odkryła chorobę córki szybciej niż lekarze. ”Zapach ciała przypominał zapach staruszki”
Następny artykuł13-letni chłopiec zginął w pożarze. Cały czas obejmował swojego psa, schowali się w samochodzie
Wydawca w Lelum.pl. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na lubelskim UMCS-ie. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: marta.m.kulik@gmail.com.