House stawia na BYCIE SOBĄ TU I TERAZ. Nowa jeansowa kolekcja pozwala wyrazić siebie i czuć się komfortowo. Kampanii towarzyszy także akcja charytatywna na rzecz Fundacji
Atalaya, która wspiera młodych ludzi wchodzących w dorosłe życie. Denim Days startują już 10 września.

Każdy jest wyjątkowy i nosi jeans na swój niepowtarzalny sposób, dlatego w sesji zdjęciowej, promującej kolekcję, wzięli udział modele o różnych typach urody. Zdjęcia zostały urozmaicone o hasła, będące manifestem różnorodności – zarówno charakteru, jak i jeansu.

Marka na nowy sezon przygotowała szeroki asortyment produktów z denimu. Wśród nich dominują oczywiście jeansy. Kobiety i mężczyźni znajdą tu fasony dopasowane do każdej sylwetki. Wszystko to wzbogacone o najnowsze trendy.

Ponadto projektanci marki stworzyli specjalne T-shirty, które idealnie pasują do jeansu. Kupując jeden z nich można wesprzeć Fundację Atalaya, której House przekazuje 50% przychodu z koszulek. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację warsztatów budowania pewności siebie i kursy edukacyjne. Zapewnią one młodym ludziom pewny start w samodzielne życie. Noś to, co lubisz i pomagaj wraz z House!
Dowiedz się więcej na www.housebrand.com

denim
fot. materiały prasowe House
Poprzedni artykułMama odkryła chorobę córki szybciej niż lekarze. ”Zapach ciała przypominał zapach staruszki”
Następny artykułZnaki zodiaku, które zawsze chcą dominować. Wszelki sprzeciw traktują jak wypowiedzenie wojny
Redaktor prowadząca w Lelum.pl Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na lubelskim UMCS-ie. Interesuje się polityką, kreowaniem wizerunku i show-biznesem. Fanka kina noir i kryminałów. W wolnych chwilach odwiedza warszawskie teatry.