Tej wiosny Weekday patrzy wstecz i cofa się na przełom wieków. Jest to era przed eksplozją Internetu i mediów społecznościowych, zdominowana przez generację MTV, gdzie moda była eksperymentalna, zabawna i beztroska. Naszą inspiracją w tym sezonie jest pierwsza dekada 21. wieku, pamiętana przez pryzmat widocznych stringów i reality show. Jest to czas, kiedy denim przestał być materiałem przeznaczonym do pracy i stworzył nową relację między ciałem a ubraniami.

Limitowana kolekcja denimu jest w 100% organiczna! Składa się z dżinsów o niskim stanie, ciasno dopasowanych topów, bielizny wystającej ponad linię spodni i zdekonstruowanych krojów z przezroczystościami, które balansują między projektem seksownym a zabawnym. Przezroczyste góry z prostymi cięciami dla mężczyzn i proste doły mają bardzo zrelaksowany charakter. Czarnobiała kolorystyka zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet, tworzy bazę dla jasnoniebieskiego denimu i ubrań w szałwiowym odcieniu zieleni. Kolekcja odzwierciedla dżinsowe podstawy Weekday, ale jest jednocześnie celebracją osiągniecia naszego celu na rok 2020, czyli produkcji sto procent bawełny organicznej lub pochodzącej z recyklingu. Osiągniecie tego celu, jest wielkim krokiem w kierunku produkcji wszystkich materiałów, w bardziej odpowiedzialny sposób do 2030 roku.

-To wspaniałe uczucie osiągnąć nasz cel z 2020 roku i pozyskiwać sto procent bawełny organicznej lub z recyklingu. Bawełna organiczna jest uprawiana bez użycia środków chemicznych, wymaga mniej energii i wody niż standardowa bawełna. Bawełna pochodząca z recyklingu jest jeszcze lepsza, ponieważ wykorzystane zasoby dostają drugie życie. Następnym krokiem będzie zwiększenie udziału bawełny pochodzącej z recyklingu i nowych alternatyw dla bawełny – Ulrika Jakobsson, Sustainability Manager at Weekday.

-Wydaje się, że denim w 2020 roku otwiera nowy rozdział. Denim ewoluował z dość sztywnych pomysłów na materiał w stronę kreatywnych rozwiązań. Ta kolekcja patrzy wstecz na kultowe stylizacje Britney i Justina – od stóp do głów w denimie. Mamy nadzieję przenieść energię tamtych lat w dzisiejsze realia, ale w bardziej odpowiedzialny sposób – Alice Shulman, Head of Womenswear at Weekday.

Kolekcja będzie dostępna od 23 stycznia w wybranych sklepach i online.

ZOBACZ ZDJĘCIA:

denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe

Tej wiosny Weekday patrzy wstecz i cofa się na przełom wieków. Jest to era przed eksplozją Internetu i mediów społecznościowych, zdominowana przez generację MTV, gdzie moda była eksperymentalna, zabawna i beztroska. Naszą inspiracją w tym sezonie jest pierwsza dekada 21. wieku, pamiętana przez pryzmat widocznych stringów i reality show. Jest to czas, kiedy denim przestał być materiałem przeznaczonym do pracy i stworzył nową relację między ciałem a ubraniami.

Limitowana kolekcja denimu jest w 100% organiczna! Składa się z dżinsów o niskim stanie, ciasno dopasowanych topów, bielizny wystającej ponad linię spodni i zdekonstruowanych krojów z przezroczystościami, które balansują między projektem seksownym a zabawnym. Przezroczyste góry z prostymi cięciami dla mężczyzn i proste doły mają bardzo zrelaksowany charakter. Czarnobiała kolorystyka zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet, tworzy bazę dla jasnoniebieskiego denimu i ubrań w szałwiowym odcieniu zieleni. Kolekcja odzwierciedla dżinsowe podstawy Weekday, ale jest jednocześnie celebracją osiągniecia naszego celu na rok 2020, czyli produkcji sto procent bawełny organicznej lub pochodzącej z recyklingu. Osiągniecie tego celu, jest wielkim krokiem w kierunku produkcji wszystkich materiałów, w bardziej odpowiedzialny sposób do 2030 roku.

-To wspaniałe uczucie osiągnąć nasz cel z 2020 roku i pozyskiwać sto procent bawełny organicznej lub z recyklingu. Bawełna organiczna jest uprawiana bez użycia środków chemicznych, wymaga mniej energii i wody niż standardowa bawełna. Bawełna pochodząca z recyklingu jest jeszcze lepsza, ponieważ wykorzystane zasoby dostają drugie życie. Następnym krokiem będzie zwiększenie udziału bawełny pochodzącej z recyklingu i nowych alternatyw dla bawełny – Ulrika Jakobsson, Sustainability Manager at Weekday.

-Wydaje się, że denim w 2020 roku otwiera nowy rozdział. Denim ewoluował z dość sztywnych pomysłów na materiał w stronę kreatywnych rozwiązań. Ta kolekcja patrzy wstecz na kultowe stylizacje Britney i Justina – od stóp do głów w denimie. Mamy nadzieję przenieść energię tamtych lat w dzisiejsze realia, ale w bardziej odpowiedzialny sposób – Alice Shulman, Head of Womenswear at Weekday.

Kolekcja będzie dostępna od 23 stycznia w wybranych sklepach i online.

ZOBACZ ZDJĘCIA:

denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
denim
fot. materiały prasowe
Poprzedni artykułRewolucja w 500 plus? Nie wszyscy będą zadowoleni, przykre zmiany
Następny artykułNowe zdjęcia Agnieszki Woźniak-Starak. Dziennikarka spędza czas z bliską jej osobą
Redaktor prowadząca w Lelum.pl Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na lubelskim UMCS-ie. Interesuje się polityką, kreowaniem wizerunku i show-biznesem. Fanka kina noir i kryminałów. W wolnych chwilach odwiedza warszawskie teatry.