Nie tylko okres letni to czas, gdy warto dbać o swoją figurę. Co jeść, aby schudnąć? Jaka dieta przyspieszająca metabolizm jest skuteczna i warto wprowadzić ją do swojej codziennej rutyny?
1. Dieta przyspieszająca metabolizm: jajka.

Chociaż zbyt wysokie spożycie jajek podnosi poziom „złego” cholesterolu LDL w odpowiedniej ilości są one jednym z najlepszych pokarmów, jeśli chcesz schudnąć. Są bogate w białko i tłuszcz i są bardzo sycące.

Jajka są również pełne wartościowych składników odżywczych i mogą pomóc Ci uzyskać wszystkie potrzebne elementy na diecie niskokalorycznej. Co ciekawe, prawie wszystkie składniki odżywcze znajdują się w konkretnie żółtkach.

Jajka są bardzo sycące. W porównaniu do rafinowanych węglowodanów, takich jak bajgle, jajka mogą hamować apetyt w ciągu dnia, a nawet sprzyjać utracie wagi.

2. Dieta przyspieszająca metabolizm: tłuste ryby.

Takie jak łosoś, są niezwykle zdrowe i bardzo satysfakcjonujące dla żołądka, zapewniając uczucie sytości przez wiele godzin przy stosunkowo niewielkiej ilości kalorii.

Łosoś jest pełen wysokiej jakości białka, zdrowych tłuszczów i różnych ważnych dla organizmu składników odżywczych.

Pozostała część artykułu pod materiałem wideo:

3. Dieta przyspieszająca metabolizm: zielone warzywa

Jarmuż, szpinak, kapusta – są idealne do diety odchudzającej, takich jak niska zawartość kalorii i węglowodanów oraz duża zawartość błonnika.

Jedzenie zielonych warzyw liściastych to świetny sposób na zwiększenie objętości posiłków, bez zwiększania kalorii. Liczne badania pokazują, że posiłki i diety o niskiej gęstości energetycznej sprawiają, że ludzie jedzą mniej kalorii.

Zielone warzywa liściaste są również niezwykle pożywne i bogate w wiele witamin, przeciwutleniaczy i minerałów.

Redaktorka działu SEO w lelum.pl. Specjalistka ds. mody oraz beauty. Posiada szeroką wiedzę, teoretyczną i praktyczną wiedzę w dziedzinie pielęgnacji włosów, twarzy oraz ciała. Od lat pasjonuje się modą oraz pracuje w branży z nią związanej.