Popularna polska piosenkarka Beata Kozidrak odniosła kolejny życiowy sukces. Została ambasadorką słynnej firmy, zajmującej się dystrybucją napojów orzeźwiających, Coca-Cola. W związku z nadchodzącymi zmianami w sprzedaży popularnego napoju zadaniem piosenkarki będzie namawianie klientów do jego kupna. Projekt powstał ze współpracy z siecią sklepów Żabka.

Już jakiś czas temu Coca-Cola przedstawiła swoją propozycję dotyczącą nowej receptury Coca Cola Zero Cukru. Kiedy sprawa stała się oczywista, pozostał jedynie wybór ambasadorki. Polscy przedstawiciele firmy byli przekonani, że musi zostać nim Beata Kozidrak, i tak też się stało.

Beata Kozidrak ambasadorką Coca-Coli

Jako pierwszy informację o wyborze Beaty Kozidrak na ambasadorkę Coca-Coli opisał portal „dlahandlu.pl”. Jedna z reprezentantek polskiego oddziału słynnej firmy, Klaudia Pac przekonywała, że piosenkarka była niekwestionowanym liderem do pełnienia tej funkcji.

Kluczowym czynnikiem do tego wyboru była sympatia, jaką cieszy się wokalistka zespołu Bajm pośród wszystkich grup wiekowych. Właśnie taki przebieg sytuacji pasował Coca-Coli, gdyż piosenkarka może wpłynąć na dobry przebieg kampanii reklamowej, promującej nowy smak napoju.

Zadaniem Beaty Kozidrak będzie zachęcanie klientów do zakupu nowego produktu, a także, by sami przekonali się o wyjątkowym smaku produktu, który już wkrótce wejdzie na rynek sprzedaży.

Pozostała część artykułu pod materiałem wideo:

 

Producenci Coca-Coli chcą uniknąć sytuacji z lat 80. kiedy na rynek wszedł produkt o nazwie „New Coke”, którego sprzedaż pierwotnie szła doskonale, jednak z czasem spadła praktycznie do zera, a konkurencja w postaci Pepsi skrzętnie to wykorzystała.

Coca Cola realizuje projekt z Żabką

W projekcie ma udział wziąć także sieć sklepów Żabka, która wraz z Beatą Kozidrak będzie próbowała przekonać klientów do zakupu nowego produktu Coca-Coli i dać szansę producentom.

Jak podaje portal „money.pl” w najnowszym spocie reklamowym firmy napojów orzeźwiających Beata Kozidrak ma pojawić się w sklepie Żabka, a następnie wydarzy się kilka ciekawych sytuacji, o czym napisali przedstawiciele sklepu.

– W zabawnej, lekkiej formule, charakterystycznej dla kampanii Żabka. Mały wielki sklep, okazuje się, że nie tylko artystka potrafi „robić niezły dym” – cytuje słowa przedstawicielu Żabki, portal „money.pl”.

Wszystkie warianty napojów Coca-Cola, otrzymają nową, lecz spójną identyfikację wizualną opakowań. Nowe logo firmy ma być przedstawione w uproszczonych elementach i bez żadnej dodatkowych urozmaiceń graficznych.

Zobacz zdjęcia:

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Post udostępniony przez Beata Kozidrak (@beatakozidrak)

Beata Kozidrak została nową ambasadorką Coca-Coli.

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Post udostępniony przez Beata Kozidrak (@beatakozidrak)

Zadaniem piosenkarki będzie zachęcanie klientów do zakupu nowej wersji produktu Cola Zero. 

Artykuły polecane przez redakcję Lelum:

  1. ,,Rolnicy. Podlasie”. Andrzej mówi, kto przejmie jego gospodarstwo
  2. Mariusz Ryjek nie żyje. Zbiórka zorganizowana przez przyjaciół przekroczyła najśmielsze oczekiwania
  3. Polski duchowny skuty kajdankami na środku ulicy. Nagranie trafiło do sieci, wiadomo, za co został zatrzymany

Źródło: money.pl

Redaktor w Lelum.pl. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Pracował dla Radia Centrum w Lublinie oraz portalu sportowego iGol.pl. Pasjonat sportu, w szczególności piłki nożnej, hip-hopu i dobrego kina. W wolnych chwilach pisze wiersze i teksty muzyczne. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: ​redakcja@lelum.pl