Silver.Lelum.pl > Gwiazdy > Fani nie wytrzymali, widząc, co tym razem reklamuje Magda Gessler, ostro ją podsumowali. Nagle komentarze zaczęły znikać
Aleksandra Gadzińska
Aleksandra Gadzińska 02.11.2022 23:03

Fani nie wytrzymali, widząc, co tym razem reklamuje Magda Gessler, ostro ją podsumowali. Nagle komentarze zaczęły znikać

Magda Gessler
fot. instagram.com/magdagessler_official

Magda Gessler została zasypana gradem hejtu po tym, jak wystąpiła w kolejnym spocie reklamowym. Internauci nie wytrzymali. Ostre komentarze szybko zaczęły znikać, jednak nie uchroniło to gwiazdy przed krytyką. 

Fani ostro zareagowali na reklamę, w której wzięła udział znana restauratorka. Nie obyło się bez wyzwisk. Postawa „Gesslerowej” spotkała się z mocnym hejtem, wytknięto m.in. brak logiki i połaszenie się na niezbyt chlubny zarobek.

Magda Gessler w ogniu krytyki. Kiedy internauci zobaczyli reklamę, nie mogli opanować gniewu

Magda Gessler z pewnością nie może narzekać na nudę — w TVN-ie niemalejącą popularnością cieszą się programy z jej udziałem: „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef”. wydaje się, że najsłynniejsza restauratorka w Polsce wprost rozkwita na ekranie i niestraszna jej finansowa niedola. Jednak internauci, którzy skomentowali jej ostatni wpis byli zgoła odmiennego zdania. I wcale nie zapałali współczuciem.

Do niedawna kojarzona głównie z producentem przypraw gwiazda wystąpiła bowiem w kolejnym spocie reklamowym. Po kateringu dietetycznym, kilku wpisach na temat platformy sprzedażowej i lokowaniu firmy produkującej yerba mate przyszedł czas na… pompy ciepła — kontent, którego chyba nikt się nie spodziewał.

Na filmie w dynamiczny i dość „agresywny” sposób zachęcała do oszczędzania poprzez inwestycję w tę metodę ogrzewania. Większość komentujących jednak nie była przekonana do zakupu… ani tym bardziej zasadności udziału restauratorki w podobnej kampanii.

Jak z cebra lunęły na nią słowa krytyki. W najlepszym wypadku wytykano, że działające na prąd pompy nie są w istocie żadną oszczędnością. Podważano też, jakoby gospodyni „Kuchennych rewolucji” była wiarygodnym „ekspertem” od tego typu urządzeń. Wreszcie nie szczędzono ostrych wypowiedzi sugerujących, że Magda Gessler, delikatnie mówiąc, „sprzedała skórę”.

Wygląda jednak na to, że ten rozgorączkowany wylew wściekłości nie miał prawa bytu pod sponsorowanym wpisem gwiazdy. Nieprzychylne komentarze i słowa hejtu zniknęły tak szybko, jak się pojawiły. Ostało się jednak kilka uwag.

– Nie wiedziałem, że jest pani też ekspertem w dziedzinie instalacji grzewczych – możemy przeczytać pod reklamą.

Między słowami oberwało się także innym znanym twarzom ze spotu, m.in. Cezaremu Żakowi. Internauci stwierdzili, że aktor powinien pozostać aktorem, a kucharz — kucharzem, zaś sprawy niezwiązane powinno się zostawić specjalistom.

Magda Gessler
Magda Gessler

 

Wyświetl ten post na Instagramie

Artykuły polecane przez redakcję Lelum:

  1. Żadne operacje plastyczne, jest lepszy sposób. 60-latka może wyglądać na 35 lat
  2. Na co pomaga neo-angin? Sprawdź
  3. Rutkowski wiedział, że Jelonek nie wygra „Tańca z Gwiazdami”. „Stacja miałaby problem”