Wieloletnia obsesja latami 90. jest widoczna również w tym sezonie. Levi’s przedstawia nowe logo, któremu przywraca dawny i ponadczasowy design. Łączący w sobie powrót do przeszłości z estetyką mody ulicznej.

Logomania wciąż stanowi wiodący trend na równi z typografią vintage i nostalgiczną kolorystyką. W wyniku tej fuzji powstała kolekcja zawierająca bluzy i body, które w zestawieniu z nowym modelem spodni Dad Jean o luźnym kroju przenoszą kilka dekad wstecz. Taka stylizacja świetnie odzwierciedla współczesną nostalgię lat 90.

Nowa kolekcja Levi’s z logiem firmy z lat 90.

Wieloletnia obsesja latami 90. jest widoczna również w tym sezonie. Levi’s przedstawia nowe logo, któremu przywraca dawny i ponadczasowy design. Łączący w sobie powrót do przeszłości z estetyką mody ulicznej. Logomania wciąż stanowi wiodący trend na równi z typografią vintage i nostalgiczną kolorystyką.

Stwórz swoją indywidualną stylizację wybierając spośród koszulek i bluz, które noszone w komplecie ze spodniami 501® ’93, sportowymi butami i Trucker Jacket vintage fit tworzą zestaw rodem z lat 90.

ZOBACZ KOLEKCJĘ LEVI’S:

Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s

 

Poprzedni artykułBeata i Majka odmieniły swoją cerę nie do poznania. Dermatolodzy nie przestają o tym mówić
Następny artykułRodzina i przyjaciele pożegnali Piotra Woźniaka-Staraka. „Nie mam już serca. Mam…”
Redaktor Prowadzący portalu Lelum.pl, absolwentka historii sztuki na KUL. Uwielbia eksperymenty kulinarne, filmy Antonioniego i zwiedzać końce internetów. Nienasycona ciekawość świata, ludzi i życia doprowadziła ją do Redakcji Lelum.pl.