Już od prawie pół wieku Hello Kitty® zajmuje ważne miejsce w pop kulturze. Kultowy kotek jest nie tylko jedną z najbardziej uroczych postaci na świecie, ale również ironiczną, nostalgiczną i zdecydowanie zabawną ikoną.

Dlatego właśnie z okazji 45-lecia Hello Kitty, Levi’s połączył siły z twórcami kotki Sanrio i razem stworzyli limitowaną kolekcję Levi’s x Hello Kitty dla kobiet i dziewczynek.

Nowa kolekcja Levi’s i Hello Kitty

Zaprojektowana w duchu najnowszych trendów kolekcja zawiera t-shirty, topy, bluzy z kapturem i denim, a wszystko to opatrzone jest wizerunkami szalenie popularnej kotki z Japonii. Niektóre z kluczowych elementów garderoby to, np. Levi’s Baggy Overalls, czyli ogrodniczki całe w princie Hello Kitty, kurtka oversize
Dad Trucker z naszywkami Helo Kitty oraz bluza Unbasic Hoodie z logo batwing, na którym widnieje kotka i jej przyjaciele. Ponadto kolekcja wyróżnia się detalami, takimi jak grawerowane w Hello Kitty nity.

– Hello Kitty i Levi’s to dwie globalne marki lifestylowe, które wywarły niesamowity wpływ na kulturę i modę. – powiedziała
Maureen Bergmuller, Sr. Vice President, Marketing and Brand
Management, Sanrio Inc. – Nasza limitowana kolekcja łączy  ikoniczny wizerunek Hello Kitty z niepowtarzalnym stylem Levi’s i w rezultacie oferuje klientom bardzo uroczą wersję znanych klasyków. Jesteśmy podekscytowani na myśl o współpracy z Levi’s nad tym interesującym projektem, który będzie stylową celebracją 45-lecia Hello Kitty.

Kiedy będzie można kupić ubrania z kolekcji Levi’s x Hello Kitty?

Kolekcja Levi’s x Hello Kitty wejdzie na rynek 1 sierpnia i
będzie dostępna na stronie Levi.com, wybranych sklepach Levi’s,
a także na stronie Sanrio.com i w wybranych sklepach Sanrio.

Sanrio – marka, która stworzyła Hello Kitty

Sanrio to globalna marka lifestylowa najbardziej znana z popowej ikony jaką jest Hello Kitty®. Jest także domem wielu ukochanych postaci, takich jak np. ChococatTM, My MelodyTM, Badtz-MaruTM, KeroppiTM, GudetamaTM czy AggretsukoTM. Sanrio zostało założone w oparciu o filozofię „small gift, big smile”, w myśl której mały podarunek może przynieść wielką radość ludziom w każdym wieku. Od 1960 roku ta filozofia stanowiła inspirację i podstawę dla tworzenia jakościowych produktów, usług i działań, które dostarczają konsumentom na całym świecie wyjątkowych doświadczeń. 

ZOBACZ KOLEKCJĘ:

Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Fot.materiały prasowe Levi’s
Poprzedni artykułKatarzyna Dowbor zdradziła, co wydarzy się w nowym sezonie programu ”Nasz nowy dom”. Kiedy emisja?
Następny artykułAdoptowany pies 11 razy wracał do schroniska. Powód jest nieoczywisty
Redaktor Prowadzący portalu Lelum.pl, absolwentka historii sztuki na KUL. Uwielbia eksperymenty kulinarne, filmy Antonioniego i zwiedzać końce internetów. Nienasycona ciekawość świata, ludzi i życia doprowadziła ją do Redakcji Lelum.pl.