Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała wieczorową kolekcję sukienek stworzoną specjalnie dla Lidla. Już w najbliższy czwartek, 19 grudnia do sklepów stacjonarnych w całej Polsce trafią trzy różne modele, dostępne w czterech metalicznych kolorach.

W ofercie Lidla znajdą się trzy modele – Lina, Selena oraz Witalija – każda z nich w cenie 89 zł. Metaliczna, połyskująca kolorystyka projektów sprawia, że są to idealne kreacje na sylwestrową noc lub karnawałowe bale. Sukienki zostały wykonane w Polsce z najwyższej jakości tkanin – priorytetem marki jest komfort i satysfakcja klientek, które zaufały marce Sugarfree.

Sugarfree x Lidl

– Współpraca z siecią sklepów Lidl to dla nas szansa na poszerzenie dostępności produktów Sugarfree na rynku polskim, a co za tym idzie zwiększenie rozpoznawalności marki. Kolekcja
jest limitowana i powstała na wyłączność, co oznacza, że te trzy konkretne modele nie będą dostępne w regularnej sprzedaży – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży Hubstyle,
która jest właścicielem marki Sugarfree.

Sugarfree prowadzi sprzedaż w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki
między innymi w takich miastach jak Białystok Legnica i Bielsko-Biała.

W najbliższą sobotę, 14 grudnia odbędzie się otwarcie nowego butiku w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Kolekcja sukienek Sugarfree dostępna będzie od czwartku, 19 grudnia, we wszystkich sklepach Lidl do wyczerpania zapasów.

Która z nich najbardziej przypadła wam do gustu?

ZOBACZ ZDJĘCIA:

LIDL
materiały prasowe

Lidl we współpracy z marką Sugarfree oferuje wspaniałe kreacje na Sylwestra.

LIDL
materiały prasowe

Sukienki zostały wykonane w Polsce z najwyższej jakości tkanin.

LIDL
materiały prasowe

19 grudnia do sklepów stacjonarnych w całej Polsce trafią trzy różne modele, dostępne w czterech metalicznych kolorach.

LIDL
materiały prasowe

Te trzy konkretne modele nie będą dostępne w regularnej sprzedaży.

LIDL
materiały prasowe

Priorytetem marki jest komfort i satysfakcja klientek, które zaufały marce Sugarfree.

LIDL
materiały prasowe

Lidl coraz częściej podejmuje ciekawe współprace!

Poprzedni artykułBiznes Info. Codzienne wieści ze świata biznesu i finansów
Następny artykułCiężarna dziewczyna jest w związku z czterema mężczyznami. Twierdzi, że wie który jest ojcem dziecka
Redaktor prowadzący w Lelum.pl. Wielbicielka wszystkiego, co nietypowe, ale kocha też popkulturę. Eksperymentalna muzyka, dziwny makijaż i słodkie pieski to rzeczy, które na co dzień zaprzątają jej myśli. Uwielbia spotykać inspirujących ludzi i uczyć się nowych rzeczy, niekoniecznie przydatnych w codziennym życiu.