Kobieta.Swiatgwiazd.pl > Styl Życia > Małgorzata Socha przekazała druzgocącą wiadomość. Przez koronawirusa polska marka kończy działaność
Aleksandra Kwaterkiewicz
Aleksandra Kwaterkiewicz 08.12.2020 13:53

Małgorzata Socha przekazała druzgocącą wiadomość. Przez koronawirusa polska marka kończy działaność

Małgorzata Socha
fot. https://www.instagram.com/malgosia_socha/

Małgorzata Socha za pośrednictwem Instagrama przekazała bardzo smutne informacje. Aktorka i wielu klientów musi pożegnać się z polską marką Bohoboco. Polska firma nie przetrwała epidemii koronawirusa. Dla Sochy to wyjątkowa strata, ponieważ właścicielom marki zawdzięcza większość swoich spektakularnych stylizacji.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego Małgorzata Socha żegna się z Bohoboco
  • Dlaczego Bohoboco zdecydowało się zakończyć pracę
  • Jakie marki w Polsce ograniczyły bądź zamknęły działalność z powodu koronawirusa

Małgorzata Socha przez wielu Polaków jest uznawana za jedną z najlepiej ubranych aktorek. Gwiazda króluje na ściankach i zawsze jest doskonale przygotowana do zdjęć. Okazuje się, że wiele z cenionych stylizacji zawdzięcza właśnie Bohoboco, marce, która właśnie zakończyła swoją działalność.

Małgorzata Socha informuje o zamknięciu Bohoboco

Gwiazda bardzo przeżyła smutną informację o zamknięciu marki. Żeby powspominać i podeprzeć na duchu właścicieli udostępniła post ze swoimi zdjęciami, na których pozuje w pięknych kreacjach marki:

Tak mnie wzięło na wspominki po tej smutnej wiadomości… Dziękuję Wam chłopaki za te wszystkie lata. Dzięki Wam zawsze czułam się pięknie, wyjątkowo i modnie. Wierzę, że przed Wami dużo nowych, fantastycznych wyzwań i jeszcze spotkamy się w pracy. Trzymam kciuki, żebyście zrobili mnóstwo fajnych rzeczy – napisała aktorka.

Bohoboco przez lata święciło sukcesy na polskim rynku modowym. Michał Gilbert Lach, dyrektor kreatywny marki poinformował o podjęciu tej trudnej decyzji:

Nikt nas od dziecka nie uczy tracić czegoś w życiu, a życie jest takie, że właśnie ta nauka tracenia jest dla nas cenna. Bo nic nie jest dane nam raz na zawsze. W pewnym momencie trzeba się z czymś pożegnać, podziękować, być wdzięcznym za to, co się wydarzyło i ruszyć dalej – mówił w nagraniu pożegnalnym zamieszczonym na instagramowym profilu marki.

Teksty wybrane dla Ciebie

Moda a koronawirus

Epidemia koronawirusa to niezwykle trudny czas dla branży odzieżowej. Wydawałoby się, że marki, które nie narzekały na zyski, dadzą sobie radę w czasach epidemii. Wszystko jednak zależy od kosztów utrzymania, a te są zazwyczaj bardzo wysokie.

Dlatego też wiele firm, mimo pomocy finansowej rządu, nie poradziło sobie z nową rzeczywistością. Moda ucierpiała bardzo dotkliwie w ostatnich miesiącach. Home office, brak wydarzeń kulturalnych czy rodzinnych, sprawiły, że nie potrzebujemy już tylu ubrań. Dla branży to czas przewartościowania i ustalania nowych priorytetów produkcyjnych.

Bohoboco to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Na całym świecie znane i luksusowe marki musiały zatrzymać produkcję i zakończyć działalność.

Wiele sieciówek zdecydowało się na zamknięcie większości swoich sklepów, pozostawiając tylko kilka, w strategicznych miejscach. Na taki krok zdecydowały się na przykład Empik czy House. Z kolei z rynku w Polsce i na świecie wycofała się francuska sieciówka Camaieu.

Zobacz zdjęcia:

Małgorzata Socha z żalem pożegnała Bohoboco.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez BOHOBOCO (@bohoboco)

Bohoboco z żalem pożegnało się z klientami.

Małgorzata Socha

Małgorzata Socha jest uważana za ikonę stylu.

Zobacz także w naszych serwisach:

Źródła: jastrzabpost.pl, glamour.pl