Małgorzata Socha za pośrednictwem Instagrama przekazała bardzo smutne informacje. Aktorka i wielu klientów musi pożegnać się z polską marką Bohoboco. Polska firma nie przetrwała epidemii koronawirusa. Dla Sochy to wyjątkowa strata, ponieważ właścicielom marki zawdzięcza większość swoich spektakularnych stylizacji. 

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego Małgorzata Socha żegna się z Bohoboco
  • Dlaczego Bohoboco zdecydowało się zakończyć pracę
  • Jakie marki w Polsce ograniczyły bądź zamknęły działalność z powodu koronawirusa

Małgorzata Socha przez wielu Polaków jest uznawana za jedną z najlepiej ubranych aktorek. Gwiazda króluje na ściankach i zawsze jest doskonale przygotowana do zdjęć. Okazuje się, że wiele z cenionych stylizacji zawdzięcza właśnie Bohoboco, marce, która właśnie zakończyła swoją działalność. 

Małgorzata Socha informuje o zamknięciu Bohoboco

Gwiazda bardzo przeżyła smutną informację o zamknięciu marki. Żeby powspominać i podeprzeć na duchu właścicieli udostępniła post ze swoimi zdjęciami, na których pozuje w pięknych kreacjach marki:

Tak mnie wzięło na wspominki po tej smutnej wiadomości… Dziękuję Wam chłopaki za te wszystkie lata. Dzięki Wam zawsze czułam się pięknie, wyjątkowo i modnie. Wierzę, że przed Wami dużo nowych, fantastycznych wyzwań i jeszcze spotkamy się w pracy. Trzymam kciuki, żebyście zrobili mnóstwo fajnych rzeczy – napisała aktorka.

Bohoboco przez lata święciło sukcesy na polskim rynku modowym. Michał Gilbert Lach, dyrektor kreatywny marki poinformował o podjęciu tej trudnej decyzji:

– Nikt nas od dziecka nie uczy tracić czegoś w życiu, a życie jest takie, że właśnie ta nauka tracenia jest dla nas cenna. Bo nic nie jest dane nam raz na zawsze. W pewnym momencie trzeba się z czymś pożegnać, podziękować, być wdzięcznym za to, co się wydarzyło i ruszyć dalej – mówił w nagraniu pożegnalnym zamieszczonym na instagramowym profilu marki.

Teksty wybrane dla Ciebie

Moda a koronawirus

Epidemia koronawirusa to niezwykle trudny czas dla branży odzieżowej. Wydawałoby się, że marki, które nie narzekały na zyski, dadzą sobie radę w czasach epidemii. Wszystko jednak zależy od kosztów utrzymania, a te są zazwyczaj bardzo wysokie.

Dlatego też wiele firm, mimo pomocy finansowej rządu, nie poradziło sobie z nową rzeczywistością. Moda ucierpiała bardzo dotkliwie w ostatnich miesiącach. Home office, brak wydarzeń kulturalnych czy rodzinnych, sprawiły, że nie potrzebujemy już tylu ubrań. Dla branży to czas przewartościowania i ustalania nowych priorytetów produkcyjnych. 

Bohoboco to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Na całym świecie znane i luksusowe marki musiały zatrzymać produkcję i zakończyć działalność.

Wiele sieciówek zdecydowało się na zamknięcie większości swoich sklepów, pozostawiając tylko kilka, w strategicznych miejscach. Na taki krok zdecydowały się na przykład Empik czy House. Z kolei z rynku w Polsce i na świecie wycofała się francuska sieciówka Camaieu.

Zobacz zdjęcia:

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Post udostępniony przez Małgorzata Socha (@malgosia_socha)

Małgorzata Socha z żalem pożegnała Bohoboco.

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Post udostępniony przez BOHOBOCO (@bohoboco)

Bohoboco z żalem pożegnało się z klientami.

Małgorzata Socha
fot. instagram.com/malgosia_socha

Małgorzata Socha jest uważana za ikonę stylu.

Zobacz także w naszych serwisach:

Źródła: jastrzabpost.pl, glamour.pl

 

 

Poprzedni artykułRewolucja w Ikei. Stali klienci będą zdruzgotani decyzją sklepu po 70 latach
Następny artykułMałgorzata Rozenek pozuje w samej bieliźnie. Pokazała brzuch po porodzie
Redaktorka w Lelum.pl. Studentka kulturoznawstwa na UKSW w Warszawie. Wielbicielka jogi. Codziennie zaczyna poranek od powitania słońca i medytacji. W każdej wolnej chwili czyta książki. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: ​redakcja@lelum.pl