Rossmann niedawno ogłosił, że jeden z najpopularniejszych produktów można, a nawet należy czym prędzej zwrócić do sklepu. Wszystko za sprawą TEGO składnika. O co chodzi? Sieć sklepów będzie oddawać pieniądze klientom. Lepiej sprawdźcie, czy nie macie go w domu!

Chociaż marki dokładają wszelkich starań, by ich produkty spełniały wymagania klientów, nie zawsze udaje się im się dopilnować wszystkich szczegółów. Przekonał się o tym niedawno Rossmann. Okazało się, że pewien produkt zawierał składnik, który nigdy nie powinien był się w nim znaleźć. O co chodzi? Jeśli znajdziecie go w kuchni, lepiej szybko wracajcie do sklepu!

Rossmann: który produkt zwrócić do sklepu?

Jak informuje portal mamadu.pl, w produkcie dla dzieci Babydream musli owocowe, który można zakupić w sklepach sieci Rossmann, wykryto niebezpieczny składnik. Nieprawidłowości zostały odkryte po przeprowadzeniu w sklepie kontroli. 

Jak wykazała kontrola, w musli owocowym znajdowały się fragmenty szypułek jabłek. Z tego powodu firma jak szybko zwróciła się do klientów z ostrzeżeniem i poleciła, by oddawali zakupione już Babydream musli owocowe. Co dokładnie napisali?

– Jakość oferowanych przez nas artykułów jest podstawą zaufania ze strony klientów. By sprostać najwyższym standardom, poddajemy produkty marek własnych rygorystycznym kontrolom. Podczas jednej z nich, w produkcie Babydream musli owocowe po 7m-cu 250 g 4305615541662, stwierdzono obecność części szypułek jabłek – czytamy na mamadu.pl.

Wafle kukurydziane Rossmann są szkodliwe?

To nie pierwszy raz, gdy sieć wycofuje produkty. Jak informuje mamadu.pl, podobna sytuacja miała miejsce przy okazji kontroli przez Główny Inspektorat Sanitarny wafli kukurydzianych GENUSS PLUS i enerBIO. 

Dlaczego wafle kukurydziane zostały wycofane? Miały zostać zanieczyszczone przez kawałki metalu, co stanowiło potencjalne zagrożenie dla zdrowia. Rossmann nie tylko natychmiast podjął decyzję, że produkt natychmiast zostanie wycofany. Klienci, którzy zdążyli kupić feralne wafle, mogą domagać się zwrotu pieniędzy, nawet jeśli nie posiadają już ważnego paragonu

Czy przypadek musli owocowego i wafli kukurydzianych doprowadzi do tego, że klienci stracą zaufanie do marki? Naszym zdaniem – absolutnie nie. W końcu przedstawiciele firmy zachowali się wzorowo: ostrzegli klientów oraz zwrócili im pieniądze za wadliwe produkty. W końcu podobne sytuacje zdarzają się w wielu sieciach, dlatego w żadnym wypadku nie należy wpadać w panikę i rezygnować z zakupów w ulubionym sklepie!

ZOBACZ ZDJĘCIA:

rossmann
fot. rossmann.de

Z sieci sklepów Rossmann wycofano pewien produkt. Który?