Lifestyle.Lelum.pl > Plotki i gwiazdy > Sylwia Bomba potężnie skrytykowana za reklamę. Dietetyczka użyła najmocniejszych słów
Katarzyna Derda
Katarzyna Derda 29.01.2022 17:47

Sylwia Bomba potężnie skrytykowana za reklamę. Dietetyczka użyła najmocniejszych słów

Sylwia Bomba
Fot. tiktok.com/@dietetyczka

Sylwia Bomba znalazła się w centrum sporej afery. Znana dietetyczka ostro skomentowała reklamę, w której wzięła udział gwiazda programu „Gogglebox. Przed telewizorem”. Padły mocne słowa.

Dietetyczka Paulina Korol, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zajmująca się też psychodietetyką i problemami odżywiania, zrównała z ziemią Sylwię Bombę.

Sylwia Bomba w ogniu krytyki za reklamę: dietetyczka komentuje

Bomba znana jest z tego, że odkąd pierwszy raz wystąpiła w programie „Gogglebox” stacji TTV, przeszła metamorfozę i schudła około 30 kilogramów. Sposoby pozbycia się wagi, jakimi dzieliła się w wywiadach, już wcześniej były krytykowane za szkodliwość.

Wygląda na to, że to, co zrobiła obecnie Bomba, jest jeszcze bardziej niebezpieczne. Gwiazda, szczycąca się obecnie zjawiskową figurą, zareklamowała produkt blokujący apetyt. Forma spotu wzbudziła przerażenie znanej dietetyczki.

Paulina Korol dzieli się w sieci poradami dotyczącymi zdrowego odżywiania, pracy nad sylwetką i racjonalnego odchudzania. Ma też konto na TikToku, na którym nagrywa krótkie filmy edukacyjne.

Na reklamie, w której wzięła udział Bomba, widzimy ją przy stole. Podany jej posiłek gwiazda pozostawia jednak nietknięty – wącha go tylko, po czym sięga po opakowanie produktu, blokującego apetyt. Cały spot sugeruje, że reklamowane suplementy mogą zastąpić posiłek.

To właśnie ten aspekt tak oburzył dietetyczkę. Paulina Korol jednoznacznie określiła tego typu reklamy jako szkodliwe i niebezpieczne społecznie.

Takie rzeczy powinny być oficjalnie karalne. Ja pracuję z osobami z zaburzeniami odżywiania i ta reklama uświadomi tylko te dziewczyny, które już i tak nie jedzą, że nie muszą jeść, bo mogą sobie zjeść tableteczkę i wszystko będzie dobrze – grzmi dietetyczka.

Korol dodała też, że gwiazdy, biorące udział w reklamach tego typu, zachowują się nieetycznie:

Firmy biorą do takich reklam osoby, które tanio się sprzedają, bo ogólnie sprzedać się za taką reklamę to jest wstyd. […] Jest wiele innych sposobów, żeby zarabiać pieniądze. Ale zarabianie pieniędzy na robieniu krzywdy ludziom w jakiś sposób nie jest ok – zaznacza dietetyczka.

Poniżej zamieszczamy film, który opublikowała Paulina Korol.

Źródło: paulinakorol.pl, TikTok

Artykuły polecane przez redakcję Lelum:

  1. Porażka Danuty Holeckiej. Monika Olejnik pokazała, gdzie jest miejsce gwiazdy TVP
  2. „The Voice Senior”: Po słowach Maryli Rodowicz do uczestnika Brzozowski musiał ratować sytuację
  3. Jutro wieczorem całe rodziny zasiądą przed telewizorami. Wszyscy włączą Polsat