Włosy łonowe, choć całkowicie naturalne, dla wielu osób nadal są tematem tabu. Marka Billie w swojej kampanii maszynek do golenia postanowiła wyjść temu naprzeciw. Widoczne włosy w okolicach łonowych nie są już powodem do wstydu. Sprawdź, dlaczego kobiety pokochały tę wyjątkową reklamę!

Marka Billie jest jednym z przodujących producentów maszynek do golenia. Kobiety, które nie wstydziły się swojego owłosienia, spotykały się z prześmiewczymi opiniami i krzywdzącymi komentarzami. Marka swoją kampanią postanowiła walczyć z tym problemem! Kobiety z całego świata są zachwycone!

Włosy łonowe nie są powodem do wstydu!

Billie od samego początku jest jedna z bardziej kontrowersyjnych marek na rynku. W swojej najnowszej kampanii marka postanowiła walczyć  z negatywnym postrzeganiem owłosienia. Coraz więcej z nas ma dość terroru i ograniczeń, związanych z tą naturalną kwestią. 

W spocie reklamowym producenci pokazują naturalne i emanujące pewnością siebie kobiety. Nie każda z nich ma figurę modelki i idealne kształty. Łączy ich natomiast jedno! Są przede wszystkim sobą i to czyni je pięknymi. Co więcej, dumnie prezentują swoje ciała i niewydepilowane okolice bikini oraz pach!

Kobiety pokochały ją właśnie za naturalność. Marka nie namawia odbiorców do kupowania ich produktów. Ukazuje natomiast problem dyskryminacji i daje klientowi możliwość wyboru — a to najważniejsze!

Kobiety są zachwycone kampanią Project Body Hair!

Kampania szokuje swoim innowacyjnym podejściem do tematu, mtóry wciąz wzbudza mnóstwo kontowersji. Przez długi czas wszyscy producenci maszynek do golenia unikali kwestii pokazywania włosów łonowych, chociaż są one przecież zupełnie naturalnym zjawiskiem. W swoich reklamach prezentowali idealne kobiece ciała bez zbędnego owłosienia. Nie oszukujmy się, tak to w prawdziwym życiu nie wygląda. 

— Kompletnie przytłoczył nas ten absurdalny bezmiar kompletnie pozbawionych włosów ciał w reklamach. To przecież nielogiczne i nieprawdziwe. To też nic innego, jak kolejne narzędzie opresji wobec kobiet, dyscyplinujące ich ciała i wmawiające im, że brak owłosienia to standard, a każda próba wyłamania się zasługuje na krytykę — czytamy na portalu hellozdrowie.pl wypowiedź jednej z założycielek marki. 

Warto też wspomnieć o tym, że 1% ze sprzedaży produktów trafia do fundacji, które działają na rzecz kobiet na całym świecie. Co więcej, wszystkie produkty marki są zupełnie wolne od toksyn!

Depilacja powinna być wyborem, a nie przymusem!

Kobiety występujące w spocie udowadniają nam, że nie powinnyśmy się wstydzić swojego owłosienia. Włosy łonowe czy nieogolone pachy nie powinny być powodem dyskryminacji, czy szyderczych spojrzeń. 

W kampanii reklamowej kobiety stawiające na naturalność zostały zestawione z modelkami, dla których depilacja nie jest żadnym problemem. Marka chce nam w ten sposób przekazać, że depilacja jest tylko i wyłącznie twoim wyborem, a decyzja należy do ciebie!

– Nie uznając istnienia owłosienia (gdziekolwiek ono występuje), branża beauty stosuje tzw. body shaming wobec kobiet. Wmawia im, że powinny wstydzić się posiadania włosów w tych miejscach. Pokazując nieogolone linie bikini uznajemy, że to owłosienie istnieje i mamy nadzieję zerwać z jego tabuizacją- dodaje portal papilot.pl komentarz Georginay Gooley, współzałożycielki marki.

Przypomnijmy, że body shaming od jakiegoś czasu stało się ogromnym problem, zauważalnym szczególnie w sieci!  Są to wszelkie działania mające na celu poniżenie i ośmieszenie. Mogą dotyczyć wag, wzrostu, a nawet koloru włosów.

A wy co sądzicie o kampanii Project Body Hair?

ZOBACZ ZDJĘCIA:

Włosy łonowe
Instagram.com @billie

Producenci maszynek do golenia udowadniają, że nie musimy walczyć z naturą, a włosy łonowe nie są powodem do wstydu!

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Billie (@billie)

 

 

Włosy łonowe
Kadr z kampanii Project Body Hair

Jak widzimy nie każda kobieta ma figurę modelki i idealne wymiary. Bez względu na to, czy się golimy, czy też nie jesteśmy wspaniałe!

ZOBACZ TEŻ:

  1. Komar tygrysi w Polsce! Jest niezwykle niebezpieczny, jak go rozpoznać?
  2. Kiedy zaczynają się wakacje 2019? Poznaj datę rozpoczęcia i zakończenia się wakacji
  3. Mężczyzna utuczył swoją dziewczynę z zazdrości. Kobieta po rozstaniu ma figurę jak trenerka fitness
  4. Jakub Rzeźniczak to nowa miłość Beaty Hetmańskiej? Kobieta była kiedyś znana pod pseudonimem „Candy Girl”
  5. Lesbijki zostały pobite w autobusie przez grupę mężczyzn. „Wszędzie była moja krew”

 

 

 

 

 

 

 

 

Poprzedni artykułPsiaki, którym nie można się oprzeć. TOP 10 psów uznawanych za najpiękniejsze
Następny artykułŻona Piotra Cugowskiego to dziennikarka Polsatu. Jest przepiękna
Redaktor działu Lifestyle w Lelum.pl. Ukończyła Dziennikarstwo na lubelskim UMCESie. Pisanie tekstów było jej pasją, odkąd pamięta. To właśnie w tej dziedzinie chciałaby być perfekcjonistką. Miłośniczka zumby, klimatów latino i włoskiego jedzenia. Nienawidzi nudy i monotonii. Optymistka, dla której każdy kolejny dzień to nowa przygoda.