Pikio to jeden z najpopularniejszych portali informacyjnych w Polsce. Pikio.pl miesięcznie odwiedza aż 8 milionów unikalnych użytkowników. Nic więc dziwnego, że logo portalu także staje się coraz popularniejsze. Jak wyglądało kiedyś, a jak obecnie?

Pikio zaczynało 3 lata temu jako mały serwis trójki przyjaciół. Błyskawicznie jednak rozrosło się i obecnie jest ósmym portalem informacyjnym w Polsce.

Pikio – logo portalu

Logo Pikio.pl zmieniało się na przestrzeni lat. Początkowo zawierało ono wizerunek orła, jednak w 2017 roku właściciele serwisu zrezygnowali z tego elementu. Zmiany zostały wprowadzone razem z nowym wyglądem całego serwisu.

Obecnie logo Pikio ma znacznie prostszą formę. Jest to po prostu szary, czarny lub biały napis zaczynający się od charakterystycznego, niebieskiego „P”.

Zmiany widoczne są gołym okiem. Obecne logo jest nie tylko prostsze, ale przede wszystkim bardziej dynamiczne, nowoczesne i prostsze do zapamiętania. 

Właściciel Pikio.pl – HGA Media

Wydawcą Pikio.pl jest spółka HGA Media z siedzibą w Warszawie. Chociaż kapitał zakładowy wynosił ledwie 5 tysięcy złotych, obecnie firma przynosi milionowe przychody.

Siedziba firmy znajduje się na warszawskim Ursynowie przy ulicy Zięby 41. Tam też znajdziemy redakcję portalu Pikio.pl.

Redaktorem naczelnym Pikio jest Bogdan Makowski. Wcześniej rolę tę sprawował założyciel portalu Albert Wójcik, który obecnie pełni funkcję prezesa zarządu spółki HGA Media.

Pikio – logo portalu kiedyś i dziś

PIKIO - logo, grafika, zdjęcie, zdjęcia
Pikio.pl – logo kiedyś i dziś

Pikio.pl – dawne logo portalu

PIKIO - stare logo portalu
Pikio.pl – stare logo portalu

Pikio.pl – aktualne logo portalu

Pikio - nowe logo portalu
Pikio.pl – nowe logo portalu