Akcją „Black Friday AW21-22” firma SHEIN otwiera sezon świąteczny. To doskonała okazja do zaoferowania klientom niesamowitych prezentów i wszelkiego rodzaju promocji.

Chociaż CZARNY PIĄTEK wywodzi się z amerykańskiej tradycji obchodzonej między Świętem Dziękczynienia a Bożym Narodzeniem, od strony e-commerce tak naprawdę jest skierowany do całego świata. Kampania, zatytułowana „Generation Enjoy”, ma na celu zgromadzenie całej społeczności wokół jednej wiadomości: rozpieść siebie.

Od 15 do 27 listopada SHEIN oferuje do 85% zniżki na wybór modnych, kokonowych ubrań zaprojektowanych, aby cieszyć się zimą. Zniżki można znaleźć na wszystkie marki z grupy, takie jak SHEIN, MOTF i CURVE.

Ale to nie wszystko. Poprzez szereg konkursów marka zaplanowała również zaoferowanie swojej społeczności łącznie milion dolarów. Nagrody obejmują punkty lojalnościowe, karty podarunkowe, suszarkę do włosów Dyson lub iPhone 13 Pro. Oprócz tego zamówienia o numerach od 11 do 99 oraz od 999 do 111 otrzymają niespodziankę w postaci pełnego zwrotu pieniędzy.

A co, jeśli robiłeś zakupy inaczej? Taka jest ambicja kampanii „Black Friday AW21-22”. Co więcej, marka zorganizowała również transmisje na żywo wyobrażane jako zdalne sesje zakupowe. To od Ciebie zależy, czy znajdziesz rzadką perłę wśród wielu motywów, takich jak kurtki i płaszcze, spódnice i sukienki, bestsellery czy kreacje wieczorowe.

Przygotuj się na zakupy na swoich gładzikach!

Artykuł zewnętrzny

Copywriter, specjalistka z dziedziny reklamy natywnej. Absolwentka UKSW, z wykształcenia: teolog, pedagog i dietetyk kliniczny. Po godzinach: gamerka i globtroterka. Miłośniczka technologii 4K (koc, książka, kawa, kot).