Wychodzi poza utarte schematy mody. Jest dojrzała, kobieca, świadoma i pewna siebie. Znów przyciąga spojrzenia. Szanuje minimalizm, ale lubi bawić się modą i wybiera niestandardowe połączenia. Kobieta SaintBy jest na pierwszym planie, wyróżnia się, nie chowa z tyłu.

Wbrew przysłowiu „nie szata zdobi człowieka” kampania polskiej marki SaintBy na sezon wiosna-lato ‘20 opowiada o kobiecie, którą wyróżniają ubrania. Nadają jej styl, dodają pewności siebie i przyciągają wzrok innych. Właścicielka marki – Anna Baj – od początku założenia SaintBy kreuje kobietę, która nie jest minimalistką. Wychodzi poza utarte schematy mody. Jest dojrzała i świadoma, ale lubi bawić się modą. Wybiera niestandardowe
połączenia.

Nowa kolekcja SaintBy

– Szanuję modę minimalistyczną, ale w moich kolekcjach i kampaniach chce podkreślać unikalność ubrań SaintBy. Dlatego zdecydowałam się na pokazanie na zdjęciach dwóch oblicz
kobiet – prostej i sportowej oraz tej w ubraniach SaintBy. Ta druga ma ściągać wzrok, wyróżniać się. Ubiorem ma wręcz epatować swoją pewnością siebie – mówi Anna Baj.

Unikalność ubrań SaintBy podkreśla nie tylko styl projektów, ale także materiały. Ubrania są szyte z jakościowych tkanin. Flagową tkaniną marki jest jedwab. W kolekcji na wiosnę-lato
znajdziemy też wysokogatunkową wiskozę, bawełnę oraz wyjątkowej jakości wełnę merynosa i baby alpaca. Z tej ostatniej wykonane są delikatne swetry – idealne na wiosenne dni.
Ponadto ubrania z metką SaintBy są dopracowane w najmniejszym szczególe i szyte przez lokalne pracownie. Sukienki zdobią powlekane ręcznie guziki czy delikatne falbanki. Z kolei
swetry są dziane na specjalne zamówienie marki.

Nawet dresy i kolekcja „basic”, która będzie miała swoją premierę w tym sezonie, jest wyprodukowana specjalnie dla SaintBy.

– Jakość ubrań jest dla mnie najważniejsza. Wysokogatunkowe materiały i precyzyjne wykonanie – w tych aspektach nie idę na kompromisy. Wybierając projekty SaintBy, kobieta musi czuć, że jest to produkt premium, najwyższej klasy. Ma podkreślać jej styl i wyróżniać na tle innych – mówi Anna Baj.

Nowa kolekcja SaintBy na sezon wiosna-lato ’20 jest dostępna w sklepie internetowym marki na www.saintby.pl oraz w butikach partnerskich.

Kampanię „Poza schematem” przygotowali:
produkcja: agencja Fashion Valley
fotograf: Magdalena Kozicka
modelki: Sandra Najda / Model Puls, Kinga Rutz / Uncover Models
make-up i włosy: Sandra Majewska
stylizacja: Marta Śliwińska

ZOBACZ ZDJĘCIA:

kolekcja
mat. prasowe SaintBy
kolekcja
mat. prasowe SaintBy
kolekcja
mat. prasowe SaintBy
kolekcja
mat. prasowe SaintBy
Poprzedni artykułPitbull został adoptowany przez kobietę. Skrzywdzone zwierzę odwdzięczyło się jej w niezwykły sposób
Następny artykułPoród w czasach pandemii. Dramatyczna relacja kobiety, wyznała całą prawdę
Redaktor prowadzący w Lelum.pl. Wielbicielka wszystkiego, co nietypowe, ale kocha też popkulturę. Eksperymentalna muzyka, dziwny makijaż i słodkie pieski to rzeczy, które na co dzień zaprzątają jej myśli. Uwielbia spotykać inspirujących ludzi i uczyć się nowych rzeczy, niekoniecznie przydatnych w codziennym życiu.