Kobieta.Swiatgwiazd.pl > Styl Życia > Muzyka i młodość dają nadzieję w tych niepewnych czasach. Hailey Bieber i Jaden Smith dla Levi’s®
Zuzanna Siwek
Zuzanna Siwek 28.04.2020 13:16

Muzyka i młodość dają nadzieję w tych niepewnych czasach. Hailey Bieber i Jaden Smith dla Levi’s®

Styled by Jessica Mercedes
materiały prasowe

Byłam bardzo podekscytowana tym, że w tym roku wrócimy do magii, którą roztacza Hailey w towarzystwie naszego
przyjaciela Jadena. Jednak zamiast tańczyć na pustyni, wspominam niektóre z moich ulubionych koncertów z fesSwalu
Coachella (Janelle Monae, Lorde, Beyonce) jednocześnie wymyślając, które z tegorocznych występów zapadłyby mi
najbardziej w pamięci – Ari Lennox? Frank Ocean? Mimo tego, że pewnie większość fesSwali się nie odbędzie, my i tak
ruszamy z kampanią, bo wszyscy zasługujemy na to, żeby móc chociaż chwilę pomarzyć.

Jednak ich optymizm, poczucie jedności i tożsamości pomoże im przetrwać. Widzę to po
swoich dzieciach. Mój syn ma 19 lat, jest studentem, artystą. Nie boi się być sobą. W
grupie odnajduje siłę. Wszyscy moglibyśmy się od niego czegoś nauczyć.

Postępujemy słusznie przebywając w domu i pozostając w kontakcie. Myślę jednak, że nie ma nic złego w mówieniu o
tym, że tęsknię za muzyką na żywo. Wiem, że to jeszcze wróci. Gdy będzie bezpiecznie i będziemy mogli bez strachu
skakać z radości.

Gdy myślę o muzyce na żywo nie mogę powstrzymać uczucia tęsknoty za sezonem fesSwalowym. Levi’s® zawsze idzie na
całość na festiwalach muzycznych, organizując Levi’s® Tailor Shops na całym świecie, oferując możliwość personalizacji
ubrań. Coachella to największy festiwal i taka też jest nasza strefa z personalizacją na tym festiwal u. Taka sama jest też
nasza lista gości. Twarzą naszej zeszłorocznej kampanii festiwalowej dla kultowego modelu 501®, była Hailey Bieber.

Gdy patrzę na te zdjęcia wspominam naszą historię – otuloną młodzieńczym optymizmem i postępem. Przychodzą mi
na myśl zdjęcia z festiwalu Woodstock z 1969 roku opisane, jako 3 dni pokoju i muzyki. Było to uosobienie aktywizmu,
optymizmu i kreatywności. Jak powiedział Bob Haas (LS&Co. Emerytowany Prezes i prapraprawnuk założyciela firmy Levi
Strauss) „Levi’s to uosobienie energii i wydarzeń naszych czasów.”. Gdy runął Mur Berliński, niemiecka młodzież stanęła
na jego ruinach w ubraniach Levi’s®, które symbolizowały wolność i inkluzywność demokracji. Na paradach równości na
całym świecie można znaleść plaiormy Levi’s® i społeczności LGBTQ+, a ludzie wokół ubrani są w ubrania Levi’s®. To nie
przypadek. Levi’s® od zawsze był wybierany przez tych, którzy mieli odwagę wypowiadać się otwarcie i głośno,
wykorzystywać swój głos, aby walczyć o zmianę na lepsze. Mieli nadzieję, że nadejdą lepsze dni, pełne tolerancji, miłości
i radości.

Dzisiejsza młodzież to pokolenie, które wymaga bez poczucia winy, jednocześnie dąży do
stworzenia świata, na który zasługuje. Możliwe, że młodzi ludzie mocno odczują zły wpływ
tego kryzysu. Wszystkim wkraczając w dorosłe życie, będzie towarzyszyć ogromna
ekonomiczna niepewność, a ich plany na przyszłość, na dany moment są bardzo
niepewne. Ich życie zostało zatrzymane, a najbliższa przyszłość stawia poważne wyzwania.

A teraz dla chwili czystej radości, ponieważ każdemu z nas należy się odrobina zabawy, zobacz naszą
najnowszą kampanię. Przypomnij sobie jak to jest odczuwać radość.

Siedzę w swoim mieszkaniu (bo gdzie indziej miałabym być?). Jest środek 7. tygodnia kwarantanny i marzę o muzyce na żywo. Czyż to nie było wspaniałe? To poczucie jedności i wspólnoty, bycie w tłumie, szukanie najlepszego miejsca na koncercie. Bezpośrednie doświadczanie czystej radości, jaką niesie muzyka. Razem. W tej samej przestrzeni. Nie wirtualnie razem. Naprawdę razem. Tańcząc, śpiewając, skacząc z radości. Świętując! Wyczekuję tego. Chcę, żeby to wróciło.

Levi’s® od zawsze jest symbolem inkluzywności, demokracji i wspierania młodych. Jest wyborem tych, którzy mają odwagę walczyć o lepsze jutro. Sam Levi Strauss było
uosobieniem tej idei. Opuścił swoje rodzinne strony (Bawaria) w poszukiwaniu lepszego
życia na wybrzeżach Kalifornii. Otworzył pasmanterię, a pierwsze zyski przeznaczył na
lokalny sierociniec.

Levi’s® przetrwał wiele. Trzęsienia ziemi (1906, 1988), wojny (I i II wojna światowa), pandemia (1918). Na
dobre i na złe, staliśmy murem za naszymi pracownikami, fanami i społecznością. Aby przetrwać. Wciąż
będziemy to robić.

Gdy patrzę na Jadena i Hailey, naszych przyjaciół i partnerów, czuję mobilizację. Optymizm i
autentyczność Hailey są dla mnie inspiracją. Oddanie Jadena środowisku, jego pasja, aby pokazać nam, jak
wybierać mądrzej i bardziej odpowiedzialnie. To oni motywują nas (jako jednostki i jako marki), abyśmy byli
lepsi. Przypominają mi jakie to uczucie być pełnym nadziei. Każdy z nas powinien o tym pamiętać w takiej
chwili, jak ta. Nigdy wcześniej zachowanie kolektywnego optymizmu nie było tak ważne, jak w obliczu tego
wyzwania. Dla niektórych, którzy niosą cięższe brzemię, jest to trudniejsze. Ci z nas, którym jest łatwiej,
powinni postarać się i pomagać bardziej. Ja osobiście czuję tę odpowiedzialność.

Harvey Milk, pierwszy w Kalifornii urzędnik wybrany drogą głosowania, który otwarcie mówił o tym, że jest
homoseksualistą, miał na sobie ciuchy Levi’s®, gdy walczył o prawa gejów w San Francisco. Artyści charakteryzujący się
niezachwianą kreatywnością i odważną wizją – Georgia O’Keefe, Andy Warhol i Keith Haring – wszyscy nosili Levi’s®.
Legendarni muzycy. Tak, dobrze myślicie. Levi’s®. Debbie Harry, John Lennon, the Ramones, Bruce Springsteen, Kurt
Cobain, Run DMC, Joan Jen, Elvis, Beyonce. Lista się nie kończy. Levi’s®.

Jen Sey, CMO

ZOBACZ ZDJĘCIA:

Tagi: Moda ubrania