Siedzę w swoim mieszkaniu (bo gdzie indziej miałabym być?). Jest środek 7. tygodnia kwarantanny i marzę o muzyce na żywo. Czyż to nie było wspaniałe? To poczucie jedności i wspólnoty, bycie w tłumie, szukanie najlepszego miejsca na koncercie. Bezpośrednie doświadczanie czystej radości, jaką niesie muzyka. Razem. W tej samej przestrzeni. Nie wirtualnie razem. Naprawdę razem. Tańcząc, śpiewając, skacząc z radości. Świętując! Wyczekuję tego. Chcę, żeby to wróciło.

Postępujemy słusznie przebywając w domu i pozostając w kontakcie. Myślę jednak, że nie ma nic złego w mówieniu o
tym, że tęsknię za muzyką na żywo. Wiem, że to jeszcze wróci. Gdy będzie bezpiecznie i będziemy mogli bez strachu
skakać z radości.

Gdy myślę o muzyce na żywo nie mogę powstrzymać uczucia tęsknoty za sezonem fesSwalowym. Levi’s® zawsze idzie na
całość na festiwalach muzycznych, organizując Levi’s® Tailor Shops na całym świecie, oferując możliwość personalizacji
ubrań. Coachella to największy festiwal i taka też jest nasza strefa z personalizacją na tym festiwal u. Taka sama jest też
nasza lista gości. Twarzą naszej zeszłorocznej kampanii festiwalowej dla kultowego modelu 501®, była Hailey Bieber.

Byłam bardzo podekscytowana tym, że w tym roku wrócimy do magii, którą roztacza Hailey w towarzystwie naszego
przyjaciela Jadena. Jednak zamiast tańczyć na pustyni, wspominam niektóre z moich ulubionych koncertów z fesSwalu
Coachella (Janelle Monae, Lorde, Beyonce) jednocześnie wymyślając, które z tegorocznych występów zapadłyby mi
najbardziej w pamięci – Ari Lennox? Frank Ocean? Mimo tego, że pewnie większość fesSwali się nie odbędzie, my i tak
ruszamy z kampanią, bo wszyscy zasługujemy na to, żeby móc chociaż chwilę pomarzyć.

Gdy patrzę na te zdjęcia wspominam naszą historię – otuloną młodzieńczym optymizmem i postępem. Przychodzą mi
na myśl zdjęcia z festiwalu Woodstock z 1969 roku opisane, jako 3 dni pokoju i muzyki. Było to uosobienie aktywizmu,
optymizmu i kreatywności. Jak powiedział Bob Haas (LS&Co. Emerytowany Prezes i prapraprawnuk założyciela firmy Levi
Strauss) „Levi’s to uosobienie energii i wydarzeń naszych czasów.”. Gdy runął Mur Berliński, niemiecka młodzież stanęła
na jego ruinach w ubraniach Levi’s®, które symbolizowały wolność i inkluzywność demokracji. Na paradach równości na
całym świecie można znaleść plaiormy Levi’s® i społeczności LGBTQ+, a ludzie wokół ubrani są w ubrania Levi’s®. To nie
przypadek. Levi’s® od zawsze był wybierany przez tych, którzy mieli odwagę wypowiadać się otwarcie i głośno,
wykorzystywać swój głos, aby walczyć o zmianę na lepsze. Mieli nadzieję, że nadejdą lepsze dni, pełne tolerancji, miłości
i radości.

Harvey Milk, pierwszy w Kalifornii urzędnik wybrany drogą głosowania, który otwarcie mówił o tym, że jest
homoseksualistą, miał na sobie ciuchy Levi’s®, gdy walczył o prawa gejów w San Francisco. Artyści charakteryzujący się
niezachwianą kreatywnością i odważną wizją – Georgia O’Keefe, Andy Warhol i Keith Haring – wszyscy nosili Levi’s®.
Legendarni muzycy. Tak, dobrze myślicie. Levi’s®. Debbie Harry, John Lennon, the Ramones, Bruce Springsteen, Kurt
Cobain, Run DMC, Joan Jen, Elvis, Beyonce. Lista się nie kończy. Levi’s®.

Levi’s® od zawsze jest symbolem inkluzywności, demokracji i wspierania młodych. Jest wyborem tych, którzy mają odwagę walczyć o lepsze jutro. Sam Levi Strauss było
uosobieniem tej idei. Opuścił swoje rodzinne strony (Bawaria) w poszukiwaniu lepszego
życia na wybrzeżach Kalifornii. Otworzył pasmanterię, a pierwsze zyski przeznaczył na
lokalny sierociniec.

Dzisiejsza młodzież to pokolenie, które wymaga bez poczucia winy, jednocześnie dąży do
stworzenia świata, na który zasługuje. Możliwe, że młodzi ludzie mocno odczują zły wpływ
tego kryzysu. Wszystkim wkraczając w dorosłe życie, będzie towarzyszyć ogromna
ekonomiczna niepewność, a ich plany na przyszłość, na dany moment są bardzo
niepewne. Ich życie zostało zatrzymane, a najbliższa przyszłość stawia poważne wyzwania.

Jednak ich optymizm, poczucie jedności i tożsamości pomoże im przetrwać. Widzę to po
swoich dzieciach. Mój syn ma 19 lat, jest studentem, artystą. Nie boi się być sobą. W
grupie odnajduje siłę. Wszyscy moglibyśmy się od niego czegoś nauczyć.

Gdy patrzę na Jadena i Hailey, naszych przyjaciół i partnerów, czuję mobilizację. Optymizm i
autentyczność Hailey są dla mnie inspiracją. Oddanie Jadena środowisku, jego pasja, aby pokazać nam, jak
wybierać mądrzej i bardziej odpowiedzialnie. To oni motywują nas (jako jednostki i jako marki), abyśmy byli
lepsi. Przypominają mi jakie to uczucie być pełnym nadziei. Każdy z nas powinien o tym pamiętać w takiej
chwili, jak ta. Nigdy wcześniej zachowanie kolektywnego optymizmu nie było tak ważne, jak w obliczu tego
wyzwania. Dla niektórych, którzy niosą cięższe brzemię, jest to trudniejsze. Ci z nas, którym jest łatwiej,
powinni postarać się i pomagać bardziej. Ja osobiście czuję tę odpowiedzialność.

Levi’s® przetrwał wiele. Trzęsienia ziemi (1906, 1988), wojny (I i II wojna światowa), pandemia (1918). Na
dobre i na złe, staliśmy murem za naszymi pracownikami, fanami i społecznością. Aby przetrwać. Wciąż
będziemy to robić.

A teraz dla chwili czystej radości, ponieważ każdemu z nas należy się odrobina zabawy, zobacz naszą
najnowszą kampanię. Przypomnij sobie jak to jest odczuwać radość.

Jen Sey, CMO

ZOBACZ ZDJĘCIA:

mat. promocyjne
mat. promocyjne
mat. promocyjne

 

Poprzedni artykułUjawniono, jak Kotońscy trafili do „Gogglebox”. Wszystko dzięki jednej osobie
Następny artykułNie żyje uwielbiany aktor. Rodzina nie może uwierzyć, był w pełni sił
Redaktor prowadzący w Lelum.pl. Wielbicielka wszystkiego, co nietypowe, ale kocha też popkulturę. Eksperymentalna muzyka, dziwny makijaż i słodkie pieski to rzeczy, które na co dzień zaprzątają jej myśli. Uwielbia spotykać inspirujących ludzi i uczyć się nowych rzeczy, niekoniecznie przydatnych w codziennym życiu.