Lelum.pl Dzieje się Pracownicy Lidla zrobili TO podczas zmiany. Mina klientów bezcenna. Hit sieci
Fot. Marek Bazak, Arkadiusz Ziolek/East News

Pracownicy Lidla zrobili TO podczas zmiany. Mina klientów bezcenna. Hit sieci

21 listopada 2024
Autor tekstu: Julia Czwórnóg

Lidl idzie śladami Biedronki i podejmuje podobne działania marketingowe. Pojawia się coraz więcej publikacji krótkich, humorystycznych filmików, które mają ocieplać wizerunek sieci. Tym razem jednak kasjerzy nagrali na zmianie coś, czego nie spodziewał się nikt. Przesadzili, widzowie już skomentowali dosadnie tę sytuację. Już rozumieją, dlaczego kolejki w sklepach są długie.

Filmiki promocyjne stają się coraz popularniejsze wśród marketingowców

Nie da się ukryć, że w ostatnim czasie ogromny przyrost popularności zyskały materiały z pracownikami sklepów w roli głównej. Filmiki są różnorodne, mają zarówno humorystyczny, jak i edukacyjny, czy satyryczny charakter. Już chwilę po publikacji, zyskują bardzo dobre zasięgi w sieci, dlatego marketingowcy najpopularniejszych sieci sklepowych chętnie sięgają po to narzędzie komunikacji i promocji wśród odbiorców.

Co ciekawe, takie klipy są bardzo reakcyjne — pojawia się pod nimi całe mnóstwo komentarzy, zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Do tej pory ekspertem od takich zabiegów była Biedronka. Czy Lidl okaże się godnym konkurentem?

Pracownik Biedronki w końcu to powiedział. Wszystko nagrał. Film jest hitem sieci
W tym kierunku uciekła zaginiona 47-letnia Beata. Jasnowidz nie ma wątpliwości

Kasjerzy Biedronki wywołują kontrowersje wśród odbiorców

Materiały publikowane przez kasjerów Biedronki wywołują duże kontrowersje, ponieważ często odnoszą się bezpośrednio do zachowań klientów sklepu. Pracownicy poruszają w materiałach tematy takie jak skargi na bałagan w sklepie, długie kolejki, czy palety rozstawione między alejkami.

Jednocześnie starają się, aby wszystko zostało odebrane w żartobliwym tonie. Nie zawsze udaje się osiągnąć pożądany efekt, i zdarza się, że widzowie zaczynają być poirytowani takimi publikacjami.

Tym razem przed szereg wyrwali się pracownicy Lidla. Czy oni naprawdę zrobili to podczas zmiany?

ZOBACZ TEŻ: Pilne. Dom zaginionej 47-latki otoczono taśmą. Szukają w dwóch miejscach. To koniec?

Pracownicy Lidla przesadzili na zmianie

Pracownicy Lidla poszli całkowicie w stronę rozrywki i humoru. Nagranie, jakie zamieszczono na profilu jednego z panów, w błyskawicznym tempie stało się hitem. Kasjerzy nie zawahali się, założyli ciekawe okulary i wykonali konstrukcję z warzywa i sznurka, która przypominała mikrofon.

Filmik opierał się na wykonaniu piosenki Backstreet Boys pt. „I Want It That Way”. Wszystko działo się w trakcie zmiany, w tle widać osoby robiące zakupy. Widzowie żartobliwie komentowali, że już rozumieją, dlaczego w Lidlu są kolejki i co robią w tym czasie pracownicy.

Koszmarne informacje o nowej partnerce męża Beaty Klimek! Za to SIEDZIAŁA
To najbardziej zadłużony emeryt w Polsce. Musi spłacić niewyobrażalną kwotę
Obserwuj nas w
autor
Julia Czwórnóg

Jestem absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Marii-Curie Skłodowskiej. Szczególnie interesuję się tenisem ziemnym zarówno kobiecym jak i męskim. Moją odskocznią od codzienności jest makijaż oraz śledzenie trendów w wizażu. 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@lelum.pl
Zdrowie i żywienie Aktywność silversa Pielęgnacja i uroda Lifestyle Silver Quizy