Pracownicy Lidla zrobili TO podczas zmiany. Mina klientów bezcenna. Hit sieci
Lidl idzie śladami Biedronki i podejmuje podobne działania marketingowe. Pojawia się coraz więcej publikacji krótkich, humorystycznych filmików, które mają ocieplać wizerunek sieci. Tym razem jednak kasjerzy nagrali na zmianie coś, czego nie spodziewał się nikt. Przesadzili, widzowie już skomentowali dosadnie tę sytuację. Już rozumieją, dlaczego kolejki w sklepach są długie.
Filmiki promocyjne stają się coraz popularniejsze wśród marketingowców
Nie da się ukryć, że w ostatnim czasie ogromny przyrost popularności zyskały materiały z pracownikami sklepów w roli głównej. Filmiki są różnorodne, mają zarówno humorystyczny, jak i edukacyjny, czy satyryczny charakter. Już chwilę po publikacji, zyskują bardzo dobre zasięgi w sieci, dlatego marketingowcy najpopularniejszych sieci sklepowych chętnie sięgają po to narzędzie komunikacji i promocji wśród odbiorców.
Co ciekawe, takie klipy są bardzo reakcyjne — pojawia się pod nimi całe mnóstwo komentarzy, zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Do tej pory ekspertem od takich zabiegów była Biedronka. Czy Lidl okaże się godnym konkurentem?
Kasjerzy Biedronki wywołują kontrowersje wśród odbiorców
Materiały publikowane przez kasjerów Biedronki wywołują duże kontrowersje, ponieważ często odnoszą się bezpośrednio do zachowań klientów sklepu. Pracownicy poruszają w materiałach tematy takie jak skargi na bałagan w sklepie, długie kolejki, czy palety rozstawione między alejkami.
Jednocześnie starają się, aby wszystko zostało odebrane w żartobliwym tonie. Nie zawsze udaje się osiągnąć pożądany efekt, i zdarza się, że widzowie zaczynają być poirytowani takimi publikacjami.
Tym razem przed szereg wyrwali się pracownicy Lidla. Czy oni naprawdę zrobili to podczas zmiany?
ZOBACZ TEŻ: Pilne. Dom zaginionej 47-latki otoczono taśmą. Szukają w dwóch miejscach. To koniec?
Pracownicy Lidla przesadzili na zmianie
Pracownicy Lidla poszli całkowicie w stronę rozrywki i humoru. Nagranie, jakie zamieszczono na profilu jednego z panów, w błyskawicznym tempie stało się hitem. Kasjerzy nie zawahali się, założyli ciekawe okulary i wykonali konstrukcję z warzywa i sznurka, która przypominała mikrofon.
Filmik opierał się na wykonaniu piosenki Backstreet Boys pt. „I Want It That Way”. Wszystko działo się w trakcie zmiany, w tle widać osoby robiące zakupy. Widzowie żartobliwie komentowali, że już rozumieją, dlaczego w Lidlu są kolejki i co robią w tym czasie pracownicy.