Wyszukaj w serwisie
Zdrowie i żywienie Aktywność silversa Pielęgnacja i uroda Lifestyle Silver Quizy
Lelum.pl > Dzieje się > Klienci Biedronki będą wściekli. Zmiany karcie "Moja Biedronka" nadejdą już za 10 dni. To zniknie na zawsze
Julia Czwórnóg
Julia Czwórnóg 06.11.2024 20:23

Klienci Biedronki będą wściekli. Zmiany karcie "Moja Biedronka" nadejdą już za 10 dni. To zniknie na zawsze

Biedronka
Fot. East News

Klienci Biedronki muszą przygotować się na zmiany związane z zasadami korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka. Różnice zauważalne będą między w zbieraniu naklejek, co bezpośrednio wpłynie na tempo, w jakich konsumenci będą w stanie zdobywać nagrody. 

Zmieniają się zasady korzystania z karty Moja Biedronka

16 listopada w życie wejdą zmiany związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego Biedronki. Już niedługo zniknie możliwość tradycyjnego zbierania naklejek. Wygaśnie kilka funkcji w aplikacji, które pozwalały szybciej zebrać nalepki. Do tej pory wyglądało to w taki sposób, że w aplikacji można było aktywować opcję “zbieram naklejki”, dzięki czemu można było je gromadzić w specjalnym, cyfrowym “albumie”. Od 16 listopada ta możliwość zniknie. To nie jedyna funkcja, która zostanie usunięta.

Spot reklamowy
"Nie żyją rodzice i trójka ich dzieci". Wstrząsająca kampania w polskim mieście
Biedronka
To dzieje się po zamknięciu Biedronki. Nagranie obiegło internet

Z aplikacji Biedronki znikają kolejne funkcje

Z programu lojalnościowego Biedronki znika także możliwość rozwiązywania quizów. Pozwalały one na zdobywanie dodatkowych naklejek. Na zakupach za minimum 69 złotych otrzymywaliśmy specjalny kod, który pozwalał na wypełnienie takiego quizu. Przed zmianami, Karta Biedronka bardzo zyskała na popularności. Tylko w 2023 roku z aplikacji korzystało 17 milionów osób. Wciąż program lojalnościowy oferuje kilka funkcji, o których wielu nie ma pojęcia.

Te funkcje pozostają dostępne

Wciąż dostępne będą lubiane przez klientów funkcje, takie jak “shakeomat”. Jego działanie polega na codziennym potrząsaniu telefonem, w celu wylosowania rabatu na różnorodne produkty. Nadal można również dzielić się z innymi użytkownikami, uzyskanymi promocjami. W tym celu należy wprowadzić do aplikacji numery telefonów osób, którym chcemy przekazać rabaty.

Według statystyk przedstawionych przez Biedronkę, dzięki systemowi zniżek klienci zaoszczędzili łącznie 7,7 mld zł.