Prezenty świąteczne od pracodawców to miła tradycja, którą praktykują także sieci sklepów takie jak Lidl czy Biedronka. Okazuje się, że zawartość paczek potrafi nieraz mocno zaskoczyć. Pracownice Lidlów pokazały, co dostały w prezencie od swojego pracodawcy. Reakcja internautów? Sami zobaczcie.
Niektórzy ludzie zarzekają się, że nigdy nie chcieliby pracować w sklepie, zwłaszcza w jednym z dużych marketów. Fakt, to nie jest zajęcie dla każdego, jednak co zaskakujące, istnieją osoby, które są naprawdę zadowolone z bycia ekspedientem lub ekspedientką. Pracownik Biedronki, który jest również popularnym TikTokerem regularnie publikuje nagrania, na których w humorystyczny sposób pokazuje swoją codzienność w jednym z dyskontów firmy Jeronimo Martins Polska. Ostatnio zdradził, jak szefostwo obdarowuje swoich pracowników na święta.
Portugalska sieć jest jedną z tych, które proponują swoim klientom specjalny program lojalnościowy. Z karty Moja Biedronka można skorzystać na kilka sposobów, jeden z nich jest jednak dość ryzykowny. Oszuści wykorzystują roztargnionych kupujących do nieodpowiednich celów, pracownicy nie potrafią sobie z tym poradzić.
Biedronka to jeden z najpopularniejszych sklepów w Polsce. Znajduje się praktycznie w każdym większym i średnim mieście. Sieć zatrudnia wielu pracowników, proponując im korzystne warunki. Jak rekrutacja na stanowisko kasjera wygląda w rzeczywistości? Redaktorka jednego z popularnych portali postanowiła to sprawdzić.
Zbliża się Black Friday, a z nim szaleństwo zakupowe. Choć to zwyczaj, który narodził się w Ameryce, jest już rozpowszechniony w innych krajach, także w Polsce. Markety postanowiły jednak nie poprzestawać na jednym dniu i oferują swoim klientom cały tydzień korzystnych promocji. Nie inaczej jest w sieci sklepów Biedronka. Od początku tygodnia kupujący tłumnie ruszyli na zakupy, a w ich koszykach najczęściej ląduje jeden produkt, który jest teraz bardzo tani.
Podobno “klient nasz pan”, choć nie każdy sprzedawca jest gotów zgodzić się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza jeśli jest zatrudniony w dużym dyskoncie. Pracownik Biedronki postanowił obnażyć zachowania klientów marketu i podzielić się swoimi obserwacjami w sieci. Nagranie obejrzało już ponad milion osób i znalazło się spore grono widzów, którzy poczuli się urażeni.
Klienci zgłaszają coraz więcej uwag co do jakości i komfortu robienia zakupów w sieci sklepów Biedronka. Zarzutów jest wiele, chodzi przede wszystkim o bałagan, który panuje na sklepowych półkach i porozstawiane palety, które potrafią zablokować przejście przez alejki. Głos w sprawie zabrał jeden z pracowników, jego filmik obiegł internet w tempie błyskawicy i wywołał duże emocje wśród odbiorców.
Co zrobić, żeby zasłynąć w sieci? Najlepiej nagrać filmik, który stanie się viralem. Tam było w przypadku kasjerki, która została nagrana podczas pracy. Jednak to video, na które natknęliśmy się w sieci, kompletnie nas zaskoczyło. Widać na nim dwójkę pracowników, którzy tak zachowują się po zamknięciu sklepu. To aż niewiarygodne. Sami musicie to zobaczyć.
Miliony Polaków już niebawem będą szturmować sklepy Biedronki w całym kraju. Nic dziwnego, znowu pojawi się w niej absolutny hit, który znakomicie sprawdzi się przed świętami, ale nie tylko. Do tego kosztować będzie naprawdę niedużo. Kiedy trzeba ruszyć do sklepów?
To, co niekiedy dzieje się w dyskontach, przechodzi ludzkie pojęcie. Jedna z pracownic sklepu Biedronka nagrała film o tym, jak potrafią zachowywać się klienci jej punktu. To jeszcze zwykły niewinny pośpiech, czy już brak elementarnej kultury? Nagranie wyświetlono już miliony razy.
Klienci Biedronki muszą przygotować się na zmiany związane z zasadami korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka. Różnice zauważalne będą między w zbieraniu naklejek, co bezpośrednio wpłynie na tempo, w jakich konsumenci będą w stanie zdobywać nagrody.
Codzienne zakupy mogą być źródłem wielu kuriozalnych sytuacji. Wiedzą o tym nie tylko klienci sklepów, ale przede wszystkim pracownicy sieci takich jak Lidl czy Biedronka. Klienci potrafią dać się im we znaki. Jedna z pracownic Biedronki pokazała, z czym musi borykać się podczas swojej pracy. “Śmiech przez łzy” - komentują internauci.
Klienci Biedronki w przestrzeni mediów społecznościowych otwarcie wyrażają swoje niezadowolenie wobec sposobu, w jaki funkcjonują lokale sklepu. Sygnalizują trudności z poruszaniem się po sklepie i brakiem czystości. Irytuje ich również fakt, że gdy formują się długie kolejki, na kasach pracuje zbyt mało kasjerek. Marketingowcy Biedronki postanowili odpowiadać na skargi — i tak ostro jeszcze nie było.
W jednej z Biedronek w województwie śląskim doszło do niecodziennego zdarzenia. Wszystko zostało zarejestrowane przez kamery monitoringu. Funkcjonariusze wykorzystali sieć, aby ująć sprawców. Kara, która im grozi, jest bardzo wysoka.
Klienci Biedronki oburzyli się na widok tego, co zastali na półkach z jabłkami. Ich oczom ukazał się niecodzienny widok, produktów podanych w taki niekonwencjonalny sposób, jeszcze nie było w sklepach tej sieci. W internecie rozgorzała dyskusja, a zdjęcia zamieszczone przez klientów spowodowały duże zamieszanie.
Biedronka to jeden z ulubionych sklepów Polaków. Codziennie można znaleźć tam świeże produkty w świetnych cenach. Sklep zaskakuje też świetnym promocjami nie tylko na mleko, czy makaron, lecz także kosmetyki czy w ostatnim czasie znicze. Ostatnio jednak jeden z klientów znalazł pośród asortymentu coś, co nie miało prawa się tam znaleźć.
Biedronka jest jedną z sieci dyskontów, która oferuje programy lojalnościowe dla swoich klientów. Karta, dzięki której mamy dostęp do promocji, może się jednak łatwo zgubić. Nie jest oczywiste, co powinniśmy wówczas zrobić. Okazuje się jednak, że scenariusz jest dziecinnie prosty.
Klienci Biedronki podjęli decyzję o masowym oddawaniu towaru ze sklepów. Cel takiego zachowania jest zdumiewający, a sytuacje jak te, nie zdarzają się często. Wraca natomiast wiara w ludzi, którzy potrafią się zjednoczyć i działać wspólnie w potrzebie i wspólnym interesie.
Jak przyjęło się mówić “klient nasz pan”, ale co zrobić, aby przyszedł do naszego sklepu, a nie do konkurencji? To pytanie, nad którym głowią się marketingowcy pracujący dla największych sieci marketów. Niektóre pomysły są prawdziwymi strzałami w dziesiątkę. Konsumenci mogą być jednak niezadowoleni posunięciem Biedronki. Niedługo zniknie popularna opcja dostępna dla posiadaczy karty lojalnościowej. Czasu jest coraz mniej.
Trwa wojna o klientów między sieciami sklepów Biedronka i Lidl. Dyskonty w zawoalowany sposób ubliżają konkurentom w swoich reklamach. Te działania wywołują wiele żartów. Twórcy memów mają używanie. Nie wszyscy jednak mają powody do śmiechu. Niedawno jeden z oburzonych klientów dyskontu opublikował relację z robionych zakupów. Nie był zadowolony z tego, co go spotkało.
Biedronka przygotowała w nowej gazetce promocyjnej niezwykłe okazje na zakup produktów w niskiej cenie. Jedna oferta przykuła jednak uwagę wielu Polaków. Do dyskontów w całym kraju właśnie jadą tłumy ludzi. Takich cen nikt się nie spodziewał.
Kasjerzy w dużych dyskontach nie mają łatwego życia. Jak się okazuje to nie służbowe obowiązki takie jak rozkładanie towaru czy sprzątanie alejek dostarczają najwięcej problemów. Jak zwykle zawodzi czynnik ludzki, w tym wypadku klienci i ich dziwne zachowania. Niektórzy sprzedawcy podchodzą jednak do tego z przymrużeniem oka, choć czasem konsumenci powinni naprawę uderzyć się w pierś lub przynajmniej zarumienić ze wstydu. Czego lepiej nie robić w sklepie?
Każda praca, w której konieczny jest kontakt z ludźmi, potrafi zaskoczyć, gdyż zachowania niektórych osób są nie do przewidzenia. Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szczególnie przydaje się pracownikom sklepów spożywczych. Wydawać by się mogło, że to takie mało wymagające, rutynowe zajęcie. Relacje kasjerów wskazują na coś zupełnie odwrotnego.
Policja w naszym kraju ma ostatnio pełne ręce roboty. Funkcjonariusze od miesięcy poszukują pewnej kobiety. Popełniła przestępstwo i uciekła z miejsca zdarzenia. Do tej pory nie udało się jej odnaleźć i pociągnąć do odpowiedzialności. Mundurowi mają nadzieję, że w dochodzeniu pomogą opublikowane nagrania z monitoringu.
W Biedronkach w województwie łódzkim jeden z klientów dokonał porażającego odkrycia. Zawartość swojego koszyka natychmiast pokazał policji. Ta podjęła już odpowiednie kroki, sieć również zareagowała. Winę miał ponieść pracownik.
Coraz większą popularność zyskują nagrania z udziałem pracownic i pracowników sklepów spożywczych. Ostatnio w wydawaniu takich materiałów przoduje zdecydowanie Biedronka. To już któryś filmik z rzędu, który zrobił w sieci prawdziwą furorę. To mocne nagranie Polacy obejrzeli już prawie milion razy! Co tam się wydarzyło?
W sieci coraz większą popularność zdobywają filmiki z udziałem kasjerów w sklepach spożywczych. Nie są to jednak typowe materiały promocyjne, czy reklamowe. Nagrania nawiązują do codziennych interakcji pracowników z klientami. Ten filmik z udziałem kasjera Biedronki przebija wszystkich!
Nie brakuje trudnych klientów w sklepach branżowych i spożywczych. Jeden z kasjerów Biedronki postanowił pokazać, jak radzi sobie z krnąbrnymi osobami, zdolnymi do oszustw na zakupach. To nagranie może was bardzo zaskoczyć!