Lidl idzie śladami Biedronki i podejmuje podobne działania marketingowe. Pojawia się coraz więcej publikacji krótkich, humorystycznych filmików, które mają ocieplać wizerunek sieci. Tym razem jednak kasjerzy nagrali na zmianie coś, czego nie spodziewał się nikt. Przesadzili, widzowie już skomentowali dosadnie tę sytuację. Już rozumieją, dlaczego kolejki w sklepach są długie.
Klienci zgłaszają coraz więcej uwag co do jakości i komfortu robienia zakupów w sieci sklepów Biedronka. Zarzutów jest wiele, chodzi przede wszystkim o bałagan, który panuje na sklepowych półkach i porozstawiane palety, które potrafią zablokować przejście przez alejki. Głos w sprawie zabrał jeden z pracowników, jego filmik obiegł internet w tempie błyskawicy i wywołał duże emocje wśród odbiorców.
Kościół z biegiem czasu staje się coraz bardziej progresywny. Księża na masową skalę zakładają konta w mediach społecznościowych i przenoszą szerzenie dogmatów wiary do internetu. Spośród wszystkich duchownych, których znajdziemy w sieci, wyróżnia się szczególnie jeden, który przyciąga uwagę internautów ciekawymi zainteresowaniami, a także nazwą, w której znalazł się skrót MMA. Ten nie oznacza jednak walk w klatce, a jest akronimem od nazwy duchownego, który figuruje jako Marcin Moks Apostoł.