Nasz nowy dom to program Telewizji Polsat, uwielbiany przez miliony Polaków. Jednak ze statystyk wynika, że w ostatnim czasie widzów programu jest coraz mniej. W porównaniu do edycji emitowanej jesienią obecny sezon stracił około 150 tysięcy fanów. Wynik spadkowy nie jest zbyt zadowalający. Katarzyna Dowbor ma poważny powód do smutku.

Program Nasz nowy dom ma za sobą już 14 edycji. Jest to niebywały wynik, jednak Telewizja Polsat decydowała się na kolejne sezony nie bez powodu. Program do tej pory cieszył się szerokim zainteresowaniem, jednak ostatnio odnotowano spadek liczby widzów. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że wiosenną edycję oglądało 1,34 mln widzów. 

Nasz nowy dom traci widzów 

Czternasta edycja programu Nasz nowy dom była emitowana na antenie Telewizji Polsat dwa razy w tygodniu w środy i czwartki o godz. 20.05. Wiosenna ramówka przypadła na okres od 4 marca do 21 maja. Po tym czasie przeanalizowano statystyki odnośnie oglądalności wspomnianej produkcji. Z danych opublikowanych przez Nielsen Audience Measurement wynika, że najnowsza edycja przyciągnęła przed telewizory średnio 1,34 mln widzów. 

Dla porównania 12 edycję oglądało średnio 1,49 mln widzów. Co oznacza, że Nasz nowy dom stracił aż 150 tysięcy fanów. Co więcej, w czasie emisji wspomnianego programu, Telewizja Polsat zajęła ostatnie miejsce w rankingu wielkiej czwórki. Polacy zamiast programu Nasz nowy dom częściej wybierali produkcje TVP między innymi Alarm lub serial Ojciec Mateusz

  1. Były mąż płaci alimenty i doprowadza ją do łez. Wszystko przez tytuły przelewów
  2. Właśnie napłynęła wiadomość o Elżbiecie Jaworowicz. Kultowa prezenterka potwierdziła doniesienia
  3. Krzysztof Jackowski zdradził, co czeka Polaków w najbliższych miesiącach. Niestety, nie ma dla nas dobrych wiadomości

Nasz nowy dom stracił widzów i zarobił mniej

Odnotowanie mniejszej oglądalności 14 edycji programu przełożyło się na niższe zarobki. W porównaniu do 12 sezonu Telewizja Polsat zarobiła znacznie mniej. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl wpływy z reklam w 12 edycji, przy emisji 12 odcinków wyniosły 22,56 mln zł, natomiast w 14 sezonie, przy emisji 26 odcinków 34,35 mln zł. 

Mimo odnotowania spadku oglądalności program Nasz nowy dom nie schodzi z anteny. Aktualnie trwają prace na planie kolejnej 15 edycji, którą prawdopodobnie zobaczymy już jesienią. 

ZOBACZ ZDJĘCIE:

nasz nowy dom
Screen z youtube.com/
Tuba Reporter 

Nasz nowy dom traci widzów.

ZOBACZ TEŻ:

  1. Czarna wizja jasnowidza Jackowskiego. Zacznie się nagle, wszystkich nas zaskoczy
  2. Nie żyje najstarszy mężczyzna świata. Dożył imponującego wieku, nie cieszył się zbyt długo rekordem
  3. Od teraz obowiązują nowe zasady. ZUS przypomina o nich Polakom, dotyczą wielu z nas
  4. Dramat rodziców na Śląsku. Nie mogą pomóc własnym dzieciom, szpitale rozkładają ręce
  5. Masz wysokie ciśnienie? Szybko wybij szklankę soku, nie uwierzysz z czego
  6. Byłeś ostatnio u fryzjera? Może zadzwonić do ciebie sanepid, zdrowie grupy klientów z woj. łódzkiego zagrożone

Źródło: wirtualnemedia.pl 

 

Poprzedni artykułOliwia Bieniuk wspomina mamę. Słowa nastolatki wywołują morze łez, ”Chciałbym ci powiedzieć, jak bardzo cię kocham”
Następny artykułPolacy masowo dostają identycznego SMS-a. Musisz uważać, trzeba go natychmiast usunąć
Redaktorka w Lelum.pl z wielką pasją do pisania. Ogromna fanka włoskiej kultury, języka i kuchni. Uwielbia spędzać czas na łonie natury, poznawać nowe miejsca i podróżować. W wolnych chwilach eksperymentuje w kuchni, uprawia sport i czyta książki.