Lelum.pl Dzieje się Pokazali naganie z Lidla. Zachowanie klienta rozkłada na łopatki, niebywałe, co wyprawiał przy wszystkich
Fot. Marek BAZAK/East News, tiktok.com/lidlpolska

Pokazali naganie z Lidla. Zachowanie klienta rozkłada na łopatki, niebywałe, co wyprawiał przy wszystkich

7 listopada 2024
Autor tekstu: Marcelina Gancarz

Wyczyny jednego z klientów Lidla zaprowadziły w sklepie spore zamieszanie. Mężczyzna zachowywał się co najmniej dziwnie. Pojawiły się nawet podejrzenia, że to szpieg przysłany przez konkurencję. Tożsamość konsumenta odkryły w końcu pracowniczki dyskontu. Wyjaśnienie tej sytuacji okazało się zaskakujące. Wszystko się nagrało i trafiło do sieci, a po krótkim czasie film miał już ponad 2 miliony wyświetleń.

Zamieszanie w Lidlu

Lidl chwali się wszelkimi możliwymi kanałami, że jest najtańszym sklepem w Polsce. Tej opinii nie podziela Biedronka, która wykazuje, że to właśnie jej sklepom należy się ten tytuł. Z tego powodu klienci często popadają w konsternację. Sieć zalewają różne nagrania prezentujące to, co aktualnie dzieje się w tych dyskontach, coraz częściej pojawiają się również relacje konsumentów, którzy narzekają na długie kolejki, nieporządek między alejkami czy niemiłą obsługę.

Jednak wina za część oburzających sytuacji spoczywa niestety również po stronie kupujących. Postawa niektórych ludzi dobitnie świadczy o braku podstawowych zasad dobrego wychowania, tym samym stając się utrapieniem dla Bogu ducha winnych kasjerów i kasjerek. Niedawno w Internecie pojawiło się nagranie przedstawiające zamieszanie, jakie wywołał klient Lidla. Poszło o linię markowych produktów.

Klient zwrócił uwagę na nieporządek. Biedronka kąśliwie odpowiedziała
Nagrali klientów Biedronki. Szokujące kadry obiegają Polskę

Tak zachował się klient Lidla

Jakiś czas temu na półkach w Lidlu pojawiła się specjalna linia produktów, nazwanych "Deluxe". Ponad 160 artykułów spożywczych takich jak mmorettini pistacjowe, chutney figowy czy medaglioni – pierożki z borowikami i truflą. Dyskont chwali się nowym asortymentem na swoim TikToku, profil funkcjonuje od sierpnia tego roku. Sieć, aby ściągnąć do siebie jak największą liczbę klientów, nawiązała współpracę ze znanymi influencerami. Pomysłodawcy nie chcą tworzyć zwykłych treści reklamowych, ale promować swoją markę w bardziej nowoczesny, a nawet zabawny sposób.

Produkty “Deluxe” przyciągnęły uwagę jednego z klientów, który po wrzuceniu ich do swojego koszyka zaczął się dziwnie zachowywać. Skonsternowane pracowniczki sklepu nie wiedziały, jak zareagować w takiej sytuacji i snuły domysły, kim może być znajdujący się w sklepie mężczyzna. Przypuszczały, że może to jakiś celebryta, zagubiony imprezowicz lub p rzebieraniec przysłany na przeszpiegi z konkurencji. Jedna z tych opcji okazała się prawdziwa.

Pracowniczki Lidla odkryły tożsamość dziwnego klienta

Mężczyzna, który robił zakupy w Lidlu został okrzyknięty mianem “klienta Deluxe”. Okazało się, że scena rozgrywająca się w sklepie była częścią akcji promocyjnej wspomnianej wcześniej linii produktów. W dziwnego konsumenta wcielił się popularny TikToker — Miłosz Muzioł. Influencer od początku istnienia konta Lidl Polska (@lidlpolska) na platformie społecznościowej tworzy kontent dla sieci.

Klient Deluxe.png
Fot. tiktok.com/lidlpolska

Kreatywna reklama spodobała się internautom, ale w komentarzach nie zabrakło też głosów świadczących o tym, że jednak wolą Biedronkę. Sam Miłosz Muzioł natomiast pojawił się później jeszcze w jednym z odcinków “Kuchni Lidla”, gdzie zmienił studio nagrań w prawdziwe miejsce zbrodni… Miał też do przygotowania tajemniczy przepis.

Polacy grzmią po tym, co zrobiła Biedronka. Do sieci trafiły zdjęcia
Klienci Biedronki wpadną we wściekłość. 16 listopada już nie będzie tej funkcji w karcie Moja Biedronka
Obserwuj nas w
autor
Marcelina Gancarz

Redaktorka portalu Lelum.pl.  Studentka psychologii w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Interesuje się światem filmu, zarówno tego na dużym jak i małym ekranie. Miłośniczka kultury latynoamerykańskiej. W wolnych chwilach uczę się hiszpańskiego. 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@lelum.pl
Zdrowie i żywienie Aktywność silversa Pielęgnacja i uroda Lifestyle Silver Quizy