Lelum.pl > Samo Życie > Wziął dwa kawałki karkówki z Biedronki i doznał szoku. Sieć sklepów pilnie odpowiedziała, co za zdziwienie!
Michał Fitz
Michał Fitz 18.06.2023 13:42

Wziął dwa kawałki karkówki z Biedronki i doznał szoku. Sieć sklepów pilnie odpowiedziała, co za zdziwienie!

Biedronka
Autorstwa Warszawska róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim, PL, EU - Praca własna, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=97965500

Biedronka to jedna z najpopularniejszych sieci supermarketów w Polsce. Zyskała taki status dzięki przystępnym cenom i swojej niezawodności. Jak się jednak okazuje, nawet takie markety nie są nieomylne. Przekonał się o tym jeden z klientów, który sprawę zgłosił do prasy.

Mężczyzna opowiedział swoją historię “Faktowi”, który z kolei poprosił o komentarz samą sieć. Ta udzieliła ciekawej odpowiedzi.

Chciał kupić karkówkę w Biedronce. Prawie się nadział

Do wspomnianej wyżej redakcji odezwał się niejaki pan Krzysztof, który w długi weekend majowy szykował się na grilla. Udał się więc do Biedronki, by zakupić w niej karkówkę. Sięgnął po 2 duże opakowania. Gdy trzymał je w dłoniach, zorientował się, że coś jest nie tak.

Jedno z nich miało bowiem ważyć 1,2 kilograma, a drugie 1,5 kilograma. Sęk w tym, że to właśnie to pierwsze wydawało się cięższe. Mężczyzna postanowił to sprawdzić na sklepowej wadze. Jego podejrzenia były słuszne. Pierwszy z produktów zgadzał się z opisem, ale drugi był niemal o pół kilograma lżejszy, niż miał być.

Żona Karola Strasburgera NIE wytrzymała! Jest oświadczenie, przekroczono granice, "nie życzę sobie"

Co zrobił klient Biedronki?

Pan Krzysztof oczywiście nie zdecydował się na zakup żadnego z produktów, a ze sklepu wyszedł oburzony. Prawie został bowiem oszukany. Sprawę postanowił nagłośnić w mediach.

Do całego zamieszania odniosła się nawet sama Biedronka. Jeden z menedżerów dyskontu wystosował oświadczenie, w którym poinformował, jak klient powinien zachować się w takiej sytuacji.

Co na to Biedronka?

Jak poinformowano w komunikacie sieci, klienci, którzy natrafią na jednostkowe przypadki niezgodności towaru z opisem, powinni zgłaszać to do obsługi. Nawet po zakupie takiego trefnego towaru możliwy jest zwrot za okazaniem paragonu.

Dodatkowo sieć zapewniła też, że bardzo pilnuje tego, by wszystkie produkty były zgodne z etykietą. Dba także o to, by prawidłowo działały wagi. W oświadczeniu zasugerowano, że to właśnie ten sprzęt mógł być uszkodzony i wprowadził klienta w błąd. Ten jest jednak pewien, że tak nie był, bo przecież pierwsza z karkówek ważyła tyle, ile powinna.

Źródło: Fakt

 

Tagi: Biedronka