PILNE! Lidl wycofuje produkt. Sprawdź, czy masz go w domu

Lidl wydał pilny i bardzo ważny komunikat. Prosi w nim klientów, by ci sprawdzili zakupy, które robili i jeśli trafią na konkretny, wskazany produkt, zwrócili go do sklepu. Zaznaczono, że artykuł ten nie nadaje się do spożycia.
Lidl wydał pilny komunikat
W sklepach w całej Polsce trwa pilne wycofanie popularnych wafli marki własnej Lidla. Sieć ostrzega klientów przed możliwą obecnością metalicznych drobin w jednej, ściśle określonej partii produktu. Jeśli masz te wafle w szafce – lepiej oddaj je do sklepu. Poniżej podajemy nazwę, numer partii, datę i prostą instrukcję, jak odzyskać pieniądze.
TE wafle oddaj do sklepu
Chodzi o XXL Sondey Wafle maślane z nadzieniem karmelowym, 560 g z datą minimalnej trwałości 4.12.2025 oraz numerem partii I25233A. To towar z krótkoterminowej akcji sprzedażowej, dostępny w sklepach Lidla na terenie całego kraju.
Powód? Nie można wykluczyć obecności metalicznych ciał obcych w tej konkretnej partii – to wystarczająca przesłanka, by produkt natychmiast wycofać z półek i poprosić klientów o rezygnację ze spożycia.
Lidl uruchomił prostą ścieżkę zwrotu: oddasz produkt w dowolnym sklepie, nawet bez paragonu. Zwrot dotyczy tylko opisanej partii – pozostałe produkty od tego dostawcy, w tym inne rodzaje wafli, nie są objęte akcją. Za wpadkę sieć wraz z producentem (Biscuit International) przepraszają i podkreślają, że to działanie prewencyjne, zgodne z rygorystycznymi standardami kontroli jakości


Komunikat wydany przez Lidl ma jasny i określony cel
Wykrycie potencjalnych zanieczyszczeń (jak drobiny metalu) to jeden z podstawowych scenariuszy, w których sieci handlowe uruchamiają dobrowolne wycofanie produktów. Sklepy publikują wtedy ogłoszenia w placówkach i online, a klienci otrzymują jasną instrukcję postępowania. Podobny mechanizm zaleca też zagraniczny nadzór żywności – najpierw bezpieczeństwo, potem logistyka. Dlatego nawet jeśli produkt wygląda i pachnie normalnie, lepiej go nie próbować




































