Wyszukaj w serwisie
Zdrowie i żywienie Aktywność silversa Pielęgnacja i uroda Lifestyle Silver Quizy
Lelum.pl > Dzieje się > Tak NAPRAWDĘ wygląda szkolenie w Biedronce. Nagranie wypłynęło do sieci
Julia Bogucka
Julia Bogucka 05.03.2024 21:37

Tak NAPRAWDĘ wygląda szkolenie w Biedronce. Nagranie wypłynęło do sieci

Fot. Marek BAZAK/East News, Pyśka/TikTok
Fot. Marek BAZAK/East News, Pyśka/TikTok

Choć sieć sklepów Biedronka nie ma ostatnio dobrego czasu, działalność pewnej TikTokerki zapewne działa na jej korzyść. Na jej profilu możemy zobaczyć wiele treści zwracających uwagę na różne sytuacje społeczne, których jest świadkiem. Ostatnio pokazała, jak wygląda szkolenie pracownicze w sklepie Biedronka. Zaskoczeni?

Biedronka jest dziś na językach

Ostatnie tygodnie nie są szczególnie łaskawe dla sieci sklepów Biedronka. Wszystko przez konflikt z konkurencyjnym dyskontem Lidlem. Poszło o reklamy i drastyczne obniżki cen. Z początkiem lutego obie sieci zaczęły prześcigać się w promocjach produktów spożywczych, aby pozyskać klientów. Kolejne ruchy marketingowe Biedronki zaczęły wymykać się spod kontroli. Zaczęło się od wiadomości SMS informujących o promocjach i bezpośrednio porównujących ceny z tymi, które oferowała konkurencja.

Jednak granica została przekroczona nieco później. Przy sklepach przedsiębiorstwa Jeronimo Martins pojawiły się banery z kontrowersyjnym hasłem. Głosiło ono, że “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Taka sama treść drukowała się również na paragonach. To wtedy niemiecki dyskont zdecydował się podjąć kroki prawne i pozwać czerwonego owada. Doszło już do zabezpieczenia roszczeń, czyli zajęcia banerów przez komornika. Głównym problemem z taką praktyką reklamową było niewskazanie żadnych źródeł do postawionej tezy. W związku z tym konsument nie miał możliwości jej zweryfikowania.

Pracownicy Biedronki mówią dość Chciała zwiększyć utarg w Biedronce. Klienci osłupieli. Wszystko nagrała!

Ta TikTokerka pokazuje prawdę o sieci sklepów Biedronka

Jedna z kobiet publikujących filmy na platformie TikTok zdaje się ocieplać wizerunek sieci sklepów Biedronka. Jako pracownica tego dyskontu, od dłuższego czasu tworzy humorystyczne treści związane z funkcjonowaniem na co dzień pomiędzy sklepowymi półkami. Cieszy się to dużą popularnością wśród użytkowników aplikacji, o czym świadczy zgromadzenie ponad 50-tysięcznej społeczności obserwującej działalność kobiety posługującej się pseudonimem Pyśka.

TikTokerka w swoich nagraniach wykorzystuje aktualnie panujące trendy na platformie, z tego też powodu na jej profilu nie brakuje tańców i zabawnie odegranych scenek. Okazuje się, że przestrzenie sklepu Biedronka są idealną infrastrukturą do puszczenia wodzy fantazji i dobrej zabawy. Jej filmy są odtwarzane setki tysięcy razy, a jeden z ostatnich wywołał szczególne emocje.

pyśka.png
Fot. Pyśka/TikTok

ZOBACZ TEŻ: Klient "Biedronki" utknął w koszyku. Pracownica wkroczyła do akcji

Tak wygląda szkolenie w Biedronce?

Jedno z nagrań opublikowanych na profilu Pyśki przedstawia proces wprowadzania nowego pracownika w tajniki zajmowania się tą profesją. Jeśli ktoś z was wyobrażał sobie naukę kodów na kajzerki albo umiejętnego rozkładania palet z produktami w przestrzeniach sklepu, to bardzo się zaskoczycie. Okazuje się, że w konwencji TikTokerki, najważniejszą umiejętnością pracownika sklepów Biedronka jest… poprawne mycie taśmy zakupowej!

Prawdopodobnie pomysł na nagranie wziął się z częstych narzekań klientów dyskontu na niedokładnie wyczyszczone lady. Film wywołał wiele emocji wśród odbiorców i większość z nich była pozytywna. Pyśka kolejny raz wywołała uśmiech na twarzach tysięcy Polaków, dla których codzienne zakupy być może nie muszą już się wiązać ze znużeniem, stresem lub zdenerwowaniem.

  • Ten kto ogląda monitoring to musi mieć ubaw
  • Czekam na moment jak te taśmy będą tak szorowanie i bedzie czysto
  • jak ja kocham was oglądać panie są takie na luzie